اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان بویین‌زهرا:

ترویج حجاب، مهم‌ترین برنامه بسیج بانوان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه زنان است.

ترویج حجاب، مهم‌ترین برنامه بسیج بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مهناز حیدری عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های بسیار ویژه و متنوعی برای سالروز تولد حضرت زهرا (س) در نظر گرفته شده که در روز میلاد این بانوی مکرمه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این برنامه‌ها در راستای تحقق و اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ فاطمی انجام می‌شود، تصریح کرد: لزوم برپایی محافل فرهنگی و نمایشگاه‌های مذهبی در سراسر کشور می‌تواند اثرات بسیار خوب و مطلوبی را در پیشبرد اهداف فرهنگی در سطح جامعه داشته باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: جذب و به کارگیری بسیجیان در عرصه‌های مختلف و تلاش برای تشکیل جامعه‌ای سالم در راستای تحکیم پایه‌ها و ارزش‌های دینی امروز به خوبی در سراسر کشور احساس می شود.

حیدری با اشاره به برپایی کلاس‌های تربیتی و محافل معرفتی برای بانوان در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا، اظهار کرد: با راه‌اندازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین در شهرستان و گرایش و علاقه بانوان بسیجی به حضور مستمر در این حلقه می‌توان امید داشت که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که ناشی از ناآگاهی و ناآشنایی است، برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه توجه بسیار ویژه‌ای به جذب و به کارگیری نخبگان در شهرستان بویین‌زهرا صورت می‌پذیرد، عنوان کرد: قدردانی و سپاسگزاری از بانوان نخبه و بسیجی این شهرستان هر ساله در ایام هفته بسیج با حضور مسئولان و متولیان فرهنگی در بویین‌زهرا برگزار می‌شود و تاکنون نیز بسیار مورد رضایت و توجه قرار گرفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: در عرصه علوم قرآنی برای بانوان بسیجی نیز این شهرستان در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته که از این جمله می‌توان به برپایی و راه‌اندازی دارالقرآن‌های متعدد در بخش‌های مختلف بویین‌زهرا، برگزاری محافل انس با قرآن در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد مختلف، دعوت قاریان و اساتید برجسته قرآنی برای حضور در همایش دینی و همچنین تقدیر از متولیان امور قرآنی و مذهبی در شهرستان بویین‌زهرا اشاره کرد.

حیدری با اشاره به ضرورت حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز بانوان و زنان وظیفه دارند تا با حفظ کامل حجاب و شئونات اسلامی وارد عرصه‌های ملی شده و به رشد و توسعه روز افزون جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.

وی با تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات صورت گرفته در بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا، عنوان کرد: انتشار مجلات فرهنگی و مذهبی در ایام ویژه سال، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی ویژه بانوان بسیجی، اجرای برنامه‌های اثربخش و مفید در زمینه فرهنگی، آموزش مباحث دینی و اعتقادی، توزیع محصولات و آثار فرهنگی در میان بانوان بسیجی و همچنین نشر چند جلد کتب ارزشمند پیرامون نقش زنان در جامعه اسلامی از اهم برنامه‌های بسیج جامعه زنان در شهرستان بویین‌زهرا است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به برنامه‌های انجام شده در فضای مجازی اظهار کرد: برپایی کلاس‌های وبلاگ‌نویسی، شناسایی وبلاگ‌نویسان ارزشی در شهرستان، ایجاد وب‌گاه‌های اسلامی با محوریت ترویج عفاف و حجاب، قدردانی از فعالان عرصه مجازی، برگزاری جشنواره‌های وبلاگ‌نویسی در بخش‌های شش‌گانه بویین‌زهرا و همچنین تولید آثار و محتواهای اسلامی برای ارائه و انعکاس در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از جمله برنامه‌های محوری و شاخص بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا در عرصه فضای مجازی است که تاکنون با همت بانوان بسیجی به انجام رسیده است.

حیدری با بیان اینکه کلاس‌های توجیهی مشاوره ویژه زوج‌های جوان در بویین‌زهرا برگزار می‌شود، یادآور شد: در سال جاری قصد داریم  تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و محاسبات علمی حجم این کلاس‌های مشاوره‌ای را افزایش دهیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا ادامه داد: در حال حاضر ایده‌های بسیار جذاب و متنوعی برای ارتقا و افزایش برنامه‌های اجتماعی ویژه بانوان بسیجی وجود دارد که با دریافت بودجه، نسبت به عملی کردن این برنامه‌ها اقدام می‌کنیم.

وی با تشریح برنامه‌های بسیج جامعه زنان شهرستان بویین‌زهرا در سال جاری، عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان بانوان یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان است که در سال جاری در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار دارد.

حیدری در خاتمه با قدردانی از نمایندگان رسانه‌ها و تأکید بر لزوم توجه رسانه‌ها به پوشش برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان اسلام با ایستادگی ملت ایران شکست خورده و نابود می‌شوند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول