اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا (س) آبیک:

متولیان فرهنگی با بدحجابی برخورد کنند

خبرگزاری فارس: حوزه بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا آبیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: از متولیان امور فرهنگی درخواست می‌شود تا با زمینه‌سازان ترویج بدحجابی در جامعه برخورد جدی شود.

متولیان فرهنگی با بدحجابی برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک در آغاز این بیانیه آمده است: از دیرباز مصداق "انا اعطیناک الکوثر" یعنی حضرت صدیقه طاهره، زمینه‌ساز تبیین منشوری از بصیرت و حضور آگاهانه بوده است.

در این بیانیه میلاد حضرت فاطمه (س) فرصتی بهینه برای الگو گرفتن از بانوی خوبی‌ها ذکر شده و آمده است: باشد که سر سلسله جنبان ولایت‌مداری، نخستین شهیده ولایت در قامت همیشه استوار بانوی مسلمان دست راهنمای ارزنده‌ای برای نقش‌آفرینی بانوان در عرصه سازندگی و برازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: بانوی مسلمان در خانه فاطمه‌گون ایفاگر نقش مادری خود می‌شود تا تربیت نسل آینده، ثمره حضور مدیرانه او در ساحت مقدس خانواده باشد و آنجا که زینب‌گونه در عرصه اجتماع قدم می‌گذارد، حضورش سراسر حماسه‌آفرینی است تا با سلاح عفت و حیا نقش خود را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به دوش کشد.

بسیج جامعه زنان شهرستان آبیک با گرامیداشت مقام زن به بانوان همیشه در صحنه بار دیگر ضمن بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و امام حاضر و با توجه به نامگذاری امسال به نام "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" به نقش ارزنده مادران و دختران این مرز و بوم در خصوص فرهنگ‌سازی و ترویج مصرف کالای ایرانی در سطح خانواده و اجتماع تأکید می‌کند.

در این بیانیه یادآور شده است: بی شک بانوان مسلمان و هم‌وطن می‌توانند پرچمدار حرکت ارزنده مصرف الگوی کالای ایرانی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

در پایان بیانیه با اشاره به استمداد از روح متعالی شفیعه دو سرا، حضرت زهرا (س) و حفظ حجاب اسلامی از سوی بانوان به عنوان یادگار ارزنده این بانوی بزرگوار حیات‌بخش اسلام آمده است: از تمام مسئولان و متولیان امور فرهنگی و مروجان امر به معروف و نهی از منکر درخواست می‌شود تا با زمینه‌سازان ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه که به شکل سازماندهی شده کیان مقدس خانواده ایرانی را هدف قرار داده‌اند، برخورد جدی شود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول