اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 98 مقاله

‌همایش حجاب و عفاف در ابهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش حجاب و عفاف در ابهر با ارائه 98 مقاله برگزار شد.

‌همایش حجاب و عفاف در ابهر برگزار شد

فرماندار شهرستان ابهر ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش حجاب و عفاف در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس نقش خانواده را در رویکرد جوانان به حجاب بسیار موثر خواند و بیان داشت: کم‌توجهی خانواده‌ها در مسائل کوچک سبب ایجاد مشکلات عمده فرهنگی در سطح جامعه می‌شود.

وی دفاع از حجاب را با تربیت درست نسل‌ها و تحلیل برنامه‌های فرهنگی دشمن میسر دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه برای دفاع از نمادهای اسلامی همچون حجاب وظیفه‌هایی بر عهده دارند که باید به درستی به انجام آن‌ها بپردازند.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه جوانان را امید‌های آینده انقلاب خواند و تصریح کرد: هر زمان که جوانان امیدوارانه به آینده نگاه کرده‌اند، بسیاری از موانع را برطرف و حرکت رو به رشد انقلاب را تقویت می‌کنند.

وی اقدام‌های صورت گرفته را در 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در افزایش خود‌باوری و اعتماد به نفس جوانان به بسیار موثر دانست و گفت: همین امیدواری جوانان در سال‌های بعد از انقلاب سبب شده است تا جوانان در تمام مراحل انقلاب نقش مهمی ایفا کنند.

یوسفی با بیان اینکه دشمنان به شدت از گسترش چشمگیر اسلام در میان ملل جهان نگران هستند، ابراز داشت: اگر ما امروز شاهد هجمه سنگین دشمنان به کیان اسلام به خصوص حجاب هستیم، این نشان از ترس و خوف از نفوذ اسلام در جهان بی‌هویت به خصوص جهان غرب است.

وی خاطرنشان کرد:‌ با این اوصاف دشمنان به اهمیت حجاب و رعایت عفت در میان ملل مسلمان پی برده‌اند و تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف با این مسئله مبارزه کرده و از طرق مختلف زنان و دختران ما را از حجاب و حفظ عفت به دور کنند.

یوسفی افزود: حجاب و عفاف به معنای واقعی فقط مختص زنان نیست بلکه شامل مردان نیز می‌شود و در این میان حجاب بهترین پوشش برای عفاف است و حفظ پاکدامنی و هویت یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف حجاب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول