اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته زن اجرا می‌شود

برگزاری مانور عفاف و حجاب در قائمشهر

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد جشن میلاد کوثر سپاه ناحیه قائمشهر گفت: نخستین روز از هفته زن، زنان قائمشهری مانور عفاف و حجاب برگزار می‌کنند.

برگزاری مانور عفاف و حجاب در قائمشهر

 کلثوم آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر در تشریح برنامه‌های هفته زن این ستاد بیان داشت: نخستین روز از هفته زن با جشن بزرگ میلاد کوثر از ساعت هشت تا 11 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر آغاز می‌شود.

وی افزود: با پایان جشن، مانور عفاف و حجاب با حضور همه  بانوان محجبه شهرستان قائمشهر از حسینیه عاشقان آغاز و به مسجد جامع واقع در خیابان آیت‌اله صالحی مازندرانی ختم می‌شود.

آهنگری اظهار داشت: در پایان مانور، قطعنامه‌ای توسط جامعه زنان بسیجی و با حجاب شهرستان در حمایت از حجاب به عنوان نماد ارزش زن در جامعه اسلامی قرائت می‌شود.

وی هدف از برگزاری مانور حجاب را تکریم شخصیت والای حضرت فاطمه و ارزشمندی مقام والای زنان اسلامی بیان و تصریح کرد: فاطمه(س) اقیانوس عفاف و بانویی ولایی بود که زنان ایران باید با تاسی از ولایت دوستی بانوی دو عالم و رعایت عفاف جایگاه زنان اسلام را در جهان به نمایش بگذارند.

مدیر دفتر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه قائمشهر در ادامه از برگزاری پیاده‌روی بزرگ میثاق با ولایت بانوان شهرستان قائمشهر و بخش کیاکلا در تاریخ 28 اردیبهشت خبر داد و افزود: جشنواره غذاهای سنتی نیز در همین تاریخ در مدرسه مسعود دهقان برگزار می‌شود.

آهنگری دیدار با همسران شهدا و زنان ایثارگر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، محفل انسی با قرآن و نیز همایش عفاف و حجاب و تجلیل  از زنان شاخص ادارات را از اهم برنامه‌های ستاد جشن کوثر سپاه قائمشهر در هفته زن ذکر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول