اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال ملی در گرو حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حمایت دولت از بخش کشاورزی گفت: اشتغال ملی در گرو حمایت از تولید ملی است.

اشتغال ملی در گرو حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تاکید بر اهمیت حمایت دولت از بخش کشاورزی اظهار داشت:‌ اقتصاد ملی، اشتغال و ارزش پول ملی در گرو حمایت از تولید داخلی است به همین دلیل دولت باید از صنعت کشاورزی حمایت کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کشاورزی در ارتقای منطقه گفت:‌ کشاورزی و صنعت لازم و ملزوم همدیگر هستند و می‌توانند برای استان ارزشی افزوده ایجاد کنند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ورامین در بخش کشاورزی عنوان کرد:‌ شهرستان ورامین در زمینه‌های مختلف کشاورزی ظرفیت‌های بسیاری دارد، اما متاسفانه دولت در راستای توسعه این کارآمدی اقدامات مفیدی انجام نمی‌دهد.

نقوی در ارتباط با محور توسعه بخش کشاورزی بیان داشت:‌ امکان توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با بخش کشاورزی و صنایع غیر آلاینده یک محور مهم است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در ارتباط با این محور شهرستان ورامین گفت: اگر در شهرستان ورامین بادنجان به عنوان تنها صنایع تبدیلی به نحو شایسته‌ای توسعه یابد قطعا شاهد افزایش شاخص اقتصادی در این حوزه هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ صنعت در شهرستان ورامین باید با هدف جلوگیری از ضایعات و تکمیل زنجیره تولید استقرار یافته و مکمل بخش کشاورزی شود.

نقوی در ارتباط با نحوه در دست‌گیری نبض بازار جهانی بیان داشت: صنایع تبدیلی نیازمند تسهیلات ویژه و حمایت کارشناسی هستند و با بازاریابی مناسب و تولید محصولات با کیفیت نبض بازار جهانی را در دست می‌گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کمک دولت به بخش کشاورزی تاکید کرد: ارائه تسهیلات و منابع و تشویق سرمایه‌داران در راستای حضور در عرصه کشاورزی از راه‌های رفع مشکلات این بخش است و اگر دولت به‌طور واقعی به دنبال کمک به کشاورزی است باید زمینه ایجاد این موارد را فراهم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین نیز پیش از این در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان است و کشاورزان و دامپروران این منطقه با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می‌کنند از دولت خواسته بود با انتقال اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران به ورامین در راستای رفع مشکلات این قشر تولیدی اقدام کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول