اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌جنوبی صورت گرفته است

آموزش 100 نیروی متخصص برای پیشگیری از اعتیاد

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از آموزش 100 نیروی متخصص برای پیشگیری از اعتیاد در سطح استان در سال گذشته خبر داد.

آموزش 100 نیروی متخصص برای پیشگیری از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، منصور صباغ عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند با اشاره به قانون مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: این موضوع یک قانون مجزایی است که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه 12 وزیر عضو این ستاد در سطح کشور هستند، افزود: به همان نسبت در استان‌ها و شهرستان‌ها مدیران کل و مدیران شهرستانی عضو این ستاد هستند.

جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی کمیته حقوقی و قضایی، فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی و کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر را جزو چهار کمیته این شورا عنوان کرد و گفت: این شورا دارای دو شورای اصلی به عضویت مدیران کل و شورای فرعی به عضویت معاونان مدیران است.

صباغ با اشاره به وجود مرکز درمان اعتیاد در مرکز استان، افزود: خراسان‌جنوبی جزو معدود استان‌هایی است که دارای مرکز درمان اجباری ترک اعتیاد است که هم اکنون در کشور هشت مرکز درمان اجباری ترک اعتیاد فعال است.

وی پیگیری، نظارت و تبیین مبارزه با مواد مخدر را از سیاست‌های اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: حمایت خوب سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند کمک مؤثری در راستای مبارزه با مواد مخدر در جامعه باشد.

جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی کار فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد را از وظایف این شورا عنوان کرد و ادامه داد: باید مردم را در بحث پیشگیری از اعتیاد وارد کرد تا نتایج خوبی در این زمینه حاصل شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند نیز در این جلسه از اجرای طرح مهارت‌های زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد در سطح مدارس خراسان‌جنوبی در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: همچنین طرح اجتماع محور در 12 مدرسه استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول