اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

مراکز ترک اعتیاد در استان مرکزی ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی از ساماندهی مراکز ترک اعتیاد در استان خبر داد.

مراکز ترک اعتیاد در استان مرکزی ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و گرفتار شدن برخی از جوانان در دام اعتیاد کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با اعتیاد برنامه‌ریزی‌های جدی را در این زمینه آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: ساماندهی مراکز ترک اعتیاد فاقد مجوز و نظارت جدی و کیفی‌سازی عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد مجاز از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته است که اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بهره‌گیری از مشارکت مردم در امر مبارزه با مواد مخدر را جدی دانست و گفت: در امر مبارزه با مواد مخدر مشارکت مردم مهم‌ترین اصل است که بدون آن دستیابی به اهداف مورد نظر امکان‌پذیر نخواهد بود.

نصراللهی استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مصون‌سازی اقشار جامعه را راهکاری مؤثر در مبارزه با اعتیاد دانست و خاطر نشان ساخت: لازمه محو پدیده شوم اعتیاد از خانواده‌ها، دادن آگاهی به خانواده‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که سازمان‌های مردم‌نهاد نقش غیر قابل انکاری در این مهم دارند.

وی گفت: اعتیاد زمینه‌ساز آسیب‌ها و مشکلات فراوان اجتماعی و اقتصادی است و مبتلا کردن جوانان به این مواد افیونی از برنامه‌‌ها و سیاست‌های مهم دشمنان نظام است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی داشتن برنامه‌های هدفمند را لازمه مبارزه با اعتیاد دانست و ادامه داد: سیاست‌های مهار اعتیاد باید زیربنایی و هدفمند دنبال شود، برخورد سطحی با این موضوع امروز به چالش جدی در جامعه تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول