اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب نهاوند:

کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در نهاوند تعطیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب نهاوند گفت: کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز در نهاوند تعطیل می‌شوند.

کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در نهاوند تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد صادقیان بعد از ظهر امروز دوشنبه در کارگروه مبارزه با مواد مخدر نهاوند اظهار کرد: تهاجم فرهنگی دشمن با ترویج اعتیاد به ویژه اعتیاد صنعتی به مشکلی اساسی برای کشور تبدیل شده که جا دارد همه دستگاه‌های خود را برای مقابله، مبارزه، پیشگیری و درمان موظف بدانند.

وی از ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد در نهاوند خبر داد و افزود: از 16 کمپ ترک اعتیاد موجود در نهاوند 11 کمپ غیر مجاز و فاقد پروانه فعالیت هستند که تا یک هفته مهلت دارند تا نسبت به تهیه پروانه اقدام کنند در غیر اینصورت تعطیل می‌شوند.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب نهاوند همچنین خواستار نظارت شبکه بهداشت و بهزیستی بر فعالیت مراکز متادون‌تراپی شد و گفت: مصرف قرص متادون باید زیر نظر پزشک باشد.

وی اضافه کرد: بیش از 200 نفر از زندانیان نهاوند افرادی هستند که در رابطه با مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

فرماندار نهاوند نیز از ایجاد پنج کمیته پیشگیری و درمان، کاهش تقاضا، مقابله با عرضه و کمیته قضایی خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران هر ساله شهدای عزیزی را در راه مبارزه با این پدیده شوم فدا می‌کند بنابراین وظیفه همه ما انجام کار فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر است.

اسماعیل زارعی‌کوشا از افزایش کشفیات مواد مخدر در نهاوند طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: کشفیات بیش از 222 کیلوگرم مواد مخدر از دو دستگاه کامیون که از محور شرق کشور به استان‌های غربی در حرکت بود نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی نهاوند است.

فرمانده انتظامی نهاوند نیز در از دستگیری 160 نفر از افراد وابسته به فعالیت در امر مواد مخدر خبر داد و گفت: با حکم دادستانی مغازه‌هایی که اقدام به فروش مواد مخدر کرده بودند، پلمب شدند.

عباس نظری تغییر نگرش مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی را خطرناک خواند و تصریح کرد: متأسفانه برخی مواد روان‌گردان توانسته است موجب بروز مشکلاتی همچون طلاق، سرقت، قتل، فحشا و ... در بین برخی افراد شود که جا دارد تلاشی مضاعف برای تقویت فعالیت کمیته مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول