اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه پیام نور استان زنجان

همایش جامعه سالم و عاری از اعتیاد در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش "جامعه سالم و عاری از اعتیاد" به همت دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار می‌شود.

همایش جامعه سالم و عاری از اعتیاد در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این همایش روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه پیام نور مرکز زنجان برگزار می‌شود.

همایش جامعه سالم و عاری از اعتیاد با توجه به حساسیت و اهمیت توجه به مقوله پیشگیری اولیه از اعتیاد و در راستای مصون‌سازی جامعه از این بلای خانمانسوز برگزار می‌شود.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و دیگر مسئولان عالی رتبه استانی در این همایش حضور خواهند داشت.در برگزاری این همایش دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه پیام نور استان زنجان همکاری دارند.

* بانوان کارمند دانشگاه پیام نور زنجان تجلیل می‌شوند

به مناسبت هفته زن از کارمندان خانم دانشگاه پیام نور استان زنجان تجلیل به عمل می‌آید.

به مناسبت هفته زن نخستین نشست کمیته بانوان با حضور معاون دانشگاه و اعضای اصلی کمیته بانوان دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار شد.

اختصاص استفاده از سالن ورزشی مرکز زنجان برای بانوان شاغل در دانشگاه و همسران سایر کارکنان دانشگاه، تشکیل کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی با دریافت مجوز از سازمان مرکزی و مدیریت آموزش و پژوهش استانداری به همراه گواهینامه، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی مسابقات ورزشی و آشپزی در بین بانوان کارمند دانشگاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

شرکت در برنامه صبحگاهی دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت هفته زن، برگزاری دو کارگاه آموزشی روان شناسی و دوره ICDL با حضور کارکنان خانم دانشگاه، برگزاری حداقل دو برنامه پیاده‌روی در سال جاری با حضور بانوان، فعال‌کردن کمیته امور بانوان به‌ویژه در فصل بهار سال جاری نیز از دیگر مصوبات نخستین نشست کمیته امور بانوان دانشگاه پیام نور استان زنجان در سال 91 بود.

لازم به ذکر است، در این نشست مقرر شد ویژه برنامه جشن روز زن به مناسبت ولادت فاطمه زهرا(س) به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد طارم در این شهرستان برگزار شده و از بانوان کارمند دانشگاه پیام نور استان زنجان تجلیل شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول