اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هشترود:

کمپ و مرکز ترک اعتیاد هشترود راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هشترود خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر کمپ و مرکز ترک اعتیاد این شهرستان شد.

کمپ و مرکز ترک اعتیاد هشترود راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، علی نجاری ظهر امروز در چهارمین همایش اتحاد گروه‌های انجمن معتادان گمنام هشترود گفت: نگاه جامعه امروز ایران به معتاد یک نگاه بیمار نگرانه است و این تغییر نگرش ‏کمک شایانی به رفع معضل اعتیاد در جامعه خواهد کرد.

وی افزود: تحت حمایت قرار دادن معتادان بعد از ترک قطعی اعتیاد یکی از راه‌های پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه و عدم برگشت‌پذیری به اعتیاد است.

نجاری با اشاره به اینکه پیشگیری و مقابله با اعتیاد باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، افزود: عوارض ناشى از معتادی تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه‌‏هاى مختلف مى‌شود.

نجاری ضمن اعلام حمایت همه جانبه از اعضای انجمن معتادان گمنام اظهار امیدواری کرد، حرکت و فعالیت این انجمن ادامه‌دار باشد تا معتادان به نهاد باطنی و دین باور خود سوق داده شوند و این معضل بزرگ اجتماعی به کلی ریشه‌کن شود.

گزارش فارس حاکی است، این انجمن در اردیبهشت سال 88 به صورت مردمی دایر شده و از آن زمان هم به صورت گمنامی در حال ترک افراد معتاد است.

در آخر این همایش معتادان در حال ترک، علت معتادی و ترک را بیان کردند و شمع‌های کیک تولد چهارمین همایش خود را فوت کردند و کیک تولد را بریدند.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول