اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی:

18 کمپ ترک اعتیاد با مجوز در استان مرکزی فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری استان مرکزی از فعالیت 18 کمپ ترک اعتیاد رسمی در استان خبر داد.

18 کمپ ترک اعتیاد با مجوز در استان مرکزی فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا فتح‌آبادی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان اظهار داشت: علاوه بر فعالیت این کمپ‌ها 67 خانه بهبودی نیز در سطح شهرهای استان فعالیت دارند که تقویت این مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از مجموع کمپ‌های دارای مجوز 12 کمپ در شهر اراک و مابقی در سایر شهرهای استان به ارائه خدمات درمانی به معتادان می‌پردازند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری استان مرکزی از فعالیت 200 مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز فعال در استان خبر داد و گفت: با توجه به پایین بودن سطح خدمات این مراکز و عواقب بسیار بد و جبران‌ناپذیر نگهداری معتادان در این مراکز تعطیلی کمپ‌های غیر مجاز در دستور کار قرار دارد که به زودی اجرایی خواهد شد.

فتح‌آبادی ادامه داد: از آنجا که فعالیت مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز ممنوع است به زودی برخورد قانونی با فعالان این مراکز در قالب طرح ضربتی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین به منظور ساماندهی مراکز دارای مجوز تشکیل بانک اطلاعاتی دقیق از افراد زیر پوشش به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد. 

حسن رحیمی رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز گفت: مشارکت مردم در امر مبارزه با مواد مخدر از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول