اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بیرجند صورت گرفت

هشدار فرماندار بیرجند به کارکنان دارای اعتیاد دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند ضمن هشدار به کارکنان دارای اعتیاد دستگاه‌های اجرایی گفت: این کارکنان ظرف 6 ماه فرصت دارند که مسیر درمان خود را طی کنند و در صورت عدم ترک اعتیاد از کار اخراج می‌شوند.

هشدار فرماندار بیرجند به کارکنان دارای اعتیاد دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زداه نداف عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند با بیان اینکه در موضوع مواد مخدر با یک پروژه و حمله نرم مخرب علیه نظام مواجه هستیم، اظهار داشت: این حمله نرم پروژه‌ای است که توسط نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امروز اتاق‌های فکر نظام سلطه در صدد هستند تا با سناریوهای مختلف به ویژه بحث مواد مخدر به نظام اسلامی ضربه بزنند.

فرماندار بیرجند یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران را آلوده کردن نسل جوان به مواد مخدر دانست و افزود: امروز در این زمینه با یک معضل جدی مواجه هستیم که اگر توجه جدی به این موضوع صورت نگیرد به بحرانی در سطح جامعه تبدیل خواهد شد.

*مبارزه با پدیده مواد مخدر نیازمند حرکت جهادگونه است

قاسم‌زاده نداف با اشاره به اینکه معضل مواد مخدر در گذشته بیشتر متوجه میانسالان و افراد با سن بالا بود، گفت: امروز این موضوع متوجه فرزندان و نسل جوان جامعه است که باید با یک حرکت جهاد گونه به مقابله با این مبارزه نرم دشمن برخیزیم.

وی با بیان اینکه مبارزه با معضل مواد مخدر نیازمند کار عملی و مشارکت آحاد جامعه است، ادامه داد: امروز تمامی کسانی که دلشان برای نظام و انقلاب می‌تپد باید برای مقابله با این پدیده شوم حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

*حساس کردن افراد جامعه مهم‌ترین مؤلفه برای مبارزه با مواد مخدر است

فرماندار بیرجند کوتاه آمدن در مقابله با معضل مواد مخدر را آلوده کردن بسیاری از افراد جامعه به ویژه نسل جوان با این پدیده شوم عنوان کرد و اظهار داشت: باید با حساس کردن افراد در سطح جامعه به این معضل آنان را از گرفتار شدن به این پدیده شوم نجات دهیم.

قاسم‌زاده نداف حساس کردن افراد جامعه به موضوع مواد مخدر را مهم برشمرد و اذعان داشت: مربیان جامعه در تمامی بخش‌های دولتی باید در موضوع پیشگیری از مواد مخدر توجه جدی داشته باشند.

وی بر آشنایی دانش آموزان و فرزندان با موضوعات مواد مخدر تأکید کرد و افزود: این حساس سازی به فرزندان و نسل جوان جامعه می‌تواند در کاهش این معضل شوم در سطح جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

*مواد مخدر بی‌عفتی و بی‌بند و باری را در جامعه گسترش می‌دهد

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مواد مخدر بی‌عفتی، بی‌حجابی و بی‌بند و باری را در سطح جامعه گسترش می‌دهد، اضافه کرد: بخش قابل توجهی در این بخش برای مبارزه با این پدیده شوم در گرو توجه مدیران به این موضوع است.

قاسم‌زداه نداف اوقات فراغت را یکی از عوامل مؤثر برای مبارزه با معضل مواد مخدر در جامعه عنوان کرد و گفت: اوقات فراغت نیاز اصلی جوانان جامعه است که اگر این امر فراهم نشود آنان را به تباهی می‌کشاند.

*رویکرد مبارزه با مواد مخدر اجتماعی و فرهنگی است

وی رویکرد مبارزه با معضل مواد مخدر در سطح جامعه را یک رویکرد اجتماعی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: وفاق نظری و اجتماعی مدیران و همکاری آحاد مردم در این موضوع می‌تواند سبب ریشه‌کن کردن آن در سطح جامعه شود.

فرماندار بیرجند وجود سازمان‌های مردم نهاد را یک فرصت مناسب برای ترک اعتیاد در سطح جامعه برشمرد و یادآور شد: امید است با تلاش این سازمان‌ها، مدیران استان و مشارکت مردم گام مهمی را برای ترک اعتیاد و مبارزه با این پدیده شوم برداریم.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول