اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

اساتید و محققان پرچمداران علم و توسعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: اساتید و محققان در کشور به عنوان پرچمداران علم و توسعه هستند که با جهاد در عرصه‌های علمی و پژوهشی سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی در میان کشورهای دیگر جهان می‌شوند.

اساتید و محققان پرچمداران علم و توسعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی عصر یکشنبه در همایش تجلیل از اساتید شهرستان بویین‌زهرا که در سالن جلسات دانشگاه مرکزی پیام نور بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: اساتید و محققان در کشور به عنوان پرچمداران علم و توسعه هستند که با جهاد در عرصه‌های علمی و پژوهشی موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی در بین کشورهای دیگر جهان می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور جوانان در سنگر علم و دانش  کشور همواره چشم جهانیان و مستکبران در عالم را خیره کرده است، افزود: ما باید با قدردانی و سپاسگزاری هرچه بیشتر از محققان و اساتید جوان در کشور سبب توسعه و پیشرفت بیشتر جمهوری اسلامی شویم.

فرماندار بویین‌زهرا رشد و توسعه علمی کشور در سال‌های اخیر را بسیار چشمگیر و حیرت‌انگیز توصیف و عنوان کرد: قطعا جوانان و دانشجویان ایرانی ظرفیت بسیار بالایی را در نهضت علمی و پژوهشی دارند.

طاهرخانی با اشاره به دیدارهای مقام معظم رهبری با اساتید و دانشجویان سراسر کشور و سفارش معظم‌له برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در کشور تصریح کرد: هر یک از ما به عنوان یک ایرانی وظیفه خود می‌دانیم که با همت و سعی در راستای تحقق سند چشم‌انداز کشور سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار و در رأس همه آنها امریکا و هم‌پیماناش در هیچ برهه‌ای از زمان چشم دیدن پیشرفت‌ها و افتخار آفرینی‌های محققان و دانشمندان کشور را نداشته‌اند، بیان کرد: جوانان ما به خوبی نشان داده‌اند که در هر عرصه‌ای با پشتکار و جدیت مثال زدنی خود می‌توانند حصار‌های علمی و فناوری‌های نوین جهانی را شکسته و به اوج قله‌های کمال و پیشرفت دست پیدا کنند.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به نقش ویژه اساتید و فرهنگیان سطح کشور و لزوم توجه بیشتر دولت به امور آموزشی اضافه کرد: ما مسئولان همواره موظف هستیم تا با پشتیبانی و ترغیب جوانان به دانش‌افزایی عرصه را برای اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی مهیا کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: دولت و نهادهای علمی مرتبط با دانشجویان و نخبگان در کشور موظف هستند تا با حمایت‌های جدی‌تر و بیشتر از مقالات و آثار علمی دانشجویان نخبه و محققان جوان کشور زمینه تلاش و شکوفایی استعدادهای آنها را آماده کنند.

وی با بیان اینکه امروز هر یک از دانش‌آموزان و دانشجویان در کشور موظف هستند که با کسب هرچه بیشتر علوم و آموزش‌های علمی برای جهاد بزرگ علمی و ساختن آینده‌ای بهتر آماده شوند، اضافه کرد: قطعا با همت تک تک جوانان کشور عرصه برای ظهور ایرانی مقتدر و سرافراز در جهان مهیا می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول