اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواستار شد

هدایت دانشجویان به سمت تولیدات علمی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هدایت دانشجویان جوان به سوی تولیدات علمی از بعد کمی و کیفی موجب ارتقا پژوهش‌های کاربردی در کشور می‌شود.

هدایت دانشجویان به سمت تولیدات علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالعظیم نجاتی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نخستین کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: کمیته تحقیقات دانشجویی به منظور تربیت نیروهای پژوهشگر دانشجویی پایه گذاری شده است و بسیاری از دانشجویان با ورود به حوزه پژوهش و تحقیقات تجارب ارزشمندی را در تولید علم فناوری کسب خواهند کرد.

وی افزود: دانشجویان دارای ظرفیت و توان بالقوه می‌توانند حتی با پیاده کردن تجربه‌های یکدیگر در مسیر رسیدن به تولیدات علمی راه را هموار سازند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری نخستین کنگره پژوهشی دانشجویان، بیان داشت: ارتقا علمی و توسعه فناوری در سطوح مختلف دانشجویی از اهداف برگزاری این نوع کنگره‌هاست و تربیت دانشجویان علاقه‌مند و پژوهشگران جوان به امور تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر اهداف کنگره است.

وی انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را در تقویت انگیزه، تسلط بر علوم، تقویت اراده و رفع مشکلات و معضلات موثر دانست و افزود: هدایت دانشجویان جوان به سوی تولیدات علمی از بعد کمی و کیفی موجب ارتقا پژوهش‌های کاربردی در کشور می‌شود و برگزاری کنگره‌های پژوهشی دانشجویی سرمایه‌گذاری در توانمندسازی قشر محقق و پژوهشگر در علوم پزشکی خواهد بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول