اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز:

سهم ایران در تولیدات علمی جهان 5.3 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: کشور ما سهم بسزایی در تولید علم در جهان دارد به طوریکه 5.3 درصد تولید علمی در جهان متعلق به ایران اسلامی است.

سهم ایران در تولیدات علمی جهان 5.3 درصد است

به  گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین تقوی امروز در نخستین کارگروه نخبگان شهرستان البرز که با محوریت برنامه‌های پیشرو در محل فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری موفق باشیم، باید بحث تولید علم را در تمام زمینه‌ها لحاظ کنیم.

وی افزود: کشور ما سهم بسزایی در تولید علم در جهان دارد، به طوری‌که 5.3 درصد تولید علمی در جهان متعلق به ایران اسلامی است که نمونه آن را در پیشرفت‌های هسته‌ای، پزشکی، نظامی، دفاعی و کشاورزی شاهد هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز ادامه داد: باید همه حوزه‌ها اعم از دانشگاهی، ورزشی و صنعت در راستای افتخار‌آفرینی برای شهرستان البرز و به ‌ویژه برای کشور گام برداشته و نیز نخبگان به خوبی شناسایی و حمایت شوند.

رئیس  اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز عنوان کرد: مسئولان باید در راستای ایجاد انگیزه برای جوانان بکوشند که با حمایت از جوانان، سرافرازی برای کشور حاصل می‌شود.

تقوی اضافه کرد: لازمه حمایت از نخبگان، رسیدگی مسئولان ارشد اجرایی استان قزوین و نیز شهرستان البرز به بخش صنعت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز تصریح کرد: حمایت از نخبگان با انجام تشویق‌ها و دادن هدایا اعم از مادی و معنوی در پیشرفت آنها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم نخبگان ما به نحو احسن بدرخشند باید موانع و مشکلات مالی را از سر راه آنها برداریم.

در  ادامه مراسم حسن اسدی رئیس مرکز آموزش عالی کار الوند بیان کرد: برنامه حمایت از نخبگان در کشور باید اجرا شود و در همین راستا استانداری قزوین و فرمانداری شهرستان البرز می‌توانند برای برخی از صنایع تکلیفی معین کند که از نخبگان حمایت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول