اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان خبر داد

حمایت از تولیدات علمی و پژوهشی استان زنجان در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان گفت: حمایت از تولیدات داخلی از جمله پیشرفت‌های علمی و پژوهشی استان زنجان از برنامه‌های سال جاری است.

حمایت از تولیدات علمی و پژوهشی استان زنجان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی ظهر امروز در جلسه کار گروه پژوهش و فناوری استان زنجان، اظهار کرد: در کار گروه پژوهش و فناوری توجه به امر پژوهش پر رنگ شده به گونه‌ای که در این کار‌ گروه از نظرات و پیشنهادات مختلف اعضای جلسه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های آموزشی و پژوهشی در این کار گروه حضور دارند، افزود: یکی از اهداف این کار گروه پیگیری برنامه‌های مراکز رشد و پارک علم و فناوری است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از مزیت‌های بارز در بخش‌های مختلف برخوردار است، یادآور شد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات لازم در این زمینه در استان با تشکیل کار گروه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات و استفاده از محصولات فناوری‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات داخلی از جمله پیشرفت‌های علمی و پژوهشی از برنامه‌های سال جاری است.

جلیل‌خانی با اشاره به تشکیل کمیته علمی و فناوری ادامه داد: مصوبات این کار گروه‌ها در جلسات مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

کارشناس دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان در ادامه این جلسه اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌های پژوهشی به صورت کتابچه چاپ و در اختیار دستگاه های مختلف قرار می گیرد.

جهانبخش رحمانی از تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان استان زنجان خبر داد و گفت: در این بانک اطلاعات همه نخبگان استان جمع‌آوری می‌شود.

وی تجلیل از پژوهشگران برتر را نیز از دیگر برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: این برنامه با حضور استاندار زنجان آذر ماه سال جاری در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول