اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کردستان اعلام کرد:

تولید 65 مقاله علمی پژوهشی در پیام نور کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان کردستان با اشاره به انسجام فعالیت‌های پژوهشی در این دانشگاه از تولید 65 مقاله علمی پزوهشی در سال جاری در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور خبرداد.

تولید 65 مقاله علمی پژوهشی در پیام نور کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هادی یوسفی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر پیام نور سنندج اظهار داشت: محققان و پژوهشگران شاغل در مراکز و واحدهای پیام نور کردستان در سال جاری 65 مقاله علمی و پژوهشی را انجام داده‌اند که این میزان با توجه به تولید 111 مقاله علمی پژوهشی طی سال های 86 تا 89 امری بی‌سابقه و امیدوارکننده است.
وی افزود: از سال 86 تاکنون پژوهشگران دانشگاه پیام نور استان کردستان 9 کتاب را تألیف و یک کتاب را نیز ترجمه کرده‌اند و در طول این مدت 68 طرح پژوهشی پایان یافته و یا در دست اجراست.
مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: پژوهشگران پیام نور استان در این مدت 39 طرح متناسب با نیازهای بومی و محلی استان، 12 طرح به صورت همکاری با نهادها و سازمان‌های دولتی را ارائه داده‌اند که از این میزان 23 طرح متناسب با نیازهای بومی و سه طرح مشارکتی با سایر نهادها در سال 90 انجام شده است.
یوسفی از تولید 111 مقاله علمی پژوهشی تا پایان سال 89 خبر داد و افزود: تولید 52 مقاله(آی اس آی)، 9 مقاله پژوهشی، پنج مقاله ترویجی، هشت مقاله در همایش‌های بین‌المللی، 21 مقاله در همایش‌های ملی و 15 مقاله در سایر حوزه‌ها از جمله این 111 مقاله است که پاداش‌های علمی را برای استان به ارمغان آورده ‌است.
یوسفی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 35 طرح گرانت، 23 طرح پژوهشی متناسب با نیازهای بومی و محلی، 65 مقاله علمی و پژوهشی و سه طرح مشارکتی با سایر نهادهای دولتی در پیام نور استان انجام شده است که این مهم نویدبخش آینده‌ای روشن در مسیر ارتقای فعالیت‌های علمی و پژوهشی در این دانشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت کارگاه‌های متعدد علمی و تخصصی در حوزه پژوهش در پیام نور استان برگزار شده‌ است.
مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان کردستان به فعالیت‌های این مدیریت در حوزه کارآفرینی استان اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 400 نفر در سطح استان آموزش‌های مهارت کارآفرینی را توسط دانشگاه پیام نور استان کسب کرده‌اند و طی تفاهمنامه‌ها و موافقت‌های به عمل آمده با سازمان فنی و حرفه‌ای استان مرکز جوار دانشگاهی در سنندج برای مبحث کارآفرینی دایر شده است.
وی اظهار داشت: تشکیل هسته کارآفرینی و هسته پژوهشگران و مخترعان، تشکیل بنیاد رباتیک لاندا، تجهیز و ساماندهی کتابخانه در مرکز سنندج و تأمین نیازهای پژوهشی این کتابخانه با استفاده از نرم‌افزار نما متن با دربرگیری 600 هزار مقاله علمی قابل دسترسی و دانلود آسان و برنامه‌ریزی برای ساماندهی کتابخانه‌های دیگر مراکز و واحدهای تابعه استان از دیگر فعالیت‌های حوزه پژوهش پیام نور استان بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول