اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری:

قدرت دولت‌ها به تولیدات علمی وابسته است

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز قدرت ملت‌ها و دولت‌ها به میزان زیادی به تولیدات علمی آن کشورها وابسته است.

قدرت دولت‌ها به تولیدات علمی وابسته است
حسن عالی‌پور امروز در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در این نمایشگاه 23 سازمان و دستگاه اجرایی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی استان دستاوردهای پژوهشی خود را در 25 غرفه به نمایش گذاشته‌اند.
وی با اشاره به شرکت کنندگان در این نمایشگاه، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه‌های شهرکرد، پیام نور، جامع علمی کاربردی، اداره‎‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بنیاد نخبگان استان، شرکت آب منطقه‌ای، دانشکده فنی پسران و دختران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد دانشگاهی و نیروی انتظامی از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.
عالی‌پور به فعالیت چهار کمیته علمی، تبلیغات و اطلاع رسانی، اجرایی و نمایشگاه و فن بازار در برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری اشاره و تأکید کرد: در این نمایشگاه امکان عقد قرارداد پژوهشگران و بازاریان با هدف تجاری‌سازی پژوهش‌ها، از سوی غرفه نمایشگاه و فن بازار فراهم شده است.
دبیر برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری افزود: عرضه دستاوردهای پژوهشگران زمینه بسیار خوبی را برای معرفی آثار و موفقیت‌ها به بازار فراهم می‌کند.
وی به برگزاری چهار کارگاه آموزشی آشنایی با پرورش ماهیان زینتی، روباتیک، مقاله نویسی و تحقیق در حاشیه این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: برگزاری نشست‌های علمی تخصصی در زمینه هم اندیشی و مدیریت یکپارچه سازی منابع آب هم در نمایشگاه یاد شده انجام می‌شود.
عالی‌پور اضافه کرد: سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری تا 26 ماه جاری در دانشکده فنی پسران شهرکرد برای بازدید علاقمندان دایر است.
وی با اشاره به اهمیت پژوهش در جامعه گفت: تحقیق و پژوهش در زندگی انسان دارای نقش بسیار بااهمیتی است و بدون تردید می‌توان پیشرفت‌های بشر در طی دوران‌های مختلف تاریخ را مدیون پژوهش و تحقیق دانست.
عالی پور همچنین  با اشاره به آثار تولید علم و فناوری در جوامع بشری، گفت: امروز قدرت ملت‌ها و دولت‌ها به میزان زیادی به تولیدات علمی آن کشورها وابسته است.
سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران چهارمحال و بختیاری از تاریخ 23 آذرماه لغایت 26 آذرماه جاری در شهرکرد در حال برگزاری است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول