اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

صدای شهید مطهری تا ابدیّت جاری است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس سیاسی اعتقاد دارد: استاد مطهری مرد نادر اسلام محسوب می‏شود که همیشه زنده و صدایش تا ابدیّت جاری است.

صدای شهید مطهری تا ابدیّت جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، ظریفه پرویز ظهر امروز در نشست سیاسی بانوان گرمساری به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: مطهری تنها شخصیتی است که می‏توانیم بگوییم تمام کتاب‏هایش بدون استثنا خوب است.

این کارشناس سیاسی به نقل از کتاب "انسان و ایمان" شهید مطهری گفت: هم علم به انسان نیرو می‏دهد و هم ایمان، اما علم نیروی منفصل می‏دهد و ایمان نیروی متصل و علم زیبایی عقل و ایمان زیبایی روح است.

پرویز خاطرنشان کرد: هدایت رحمانی و الطاف الهی شامل حال استاد مطهری بود، به گونه‏ای که شعله‏های عشق و ایمان در وجود او تجلّی یافت.

وی تأکید کرد: ما باید از تلاش‏های زندگی‏ساز و انسان‏ساز شهید مطهری درس بگیریم و قدر فرهیختگان راستین را بدانیم و از خون گران‏بهای آنها پاسداری کنیم.

فرمانده بسیج صاحب‏الامر(عج) سمنان گفت: 48 نفر از اعضای حلقه‏های صالحین این پایگاه به مدت چهار روز همراه با سرگروه‏ها، به سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.

محمدهادی مظاهری از جمله برنامه‏های این اردوی زیارتی را تشکیل حلقه‏ها، بازدید از موزه تاریخی آستان قدس رضوی و اهدای بسته فرهنگی عنوان کرد.

وی به اهم فعالیت‏های این پایگاه در سال جدید اشاره کرد و افزود: از سوی این پایگاه سبدهای کالا شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، حبوبات، میوه، شیرینی، شکلات، پوشاک و سرانه هر خانواده به خانواده‏های نیازمند و بی‏بضاعت زیرپوشش اهدا شد.

فرمانده بسیج صاحب‏الامر(عج) سمنان خاطرنشان کرد: هزینه سبدهای مذکور توسط خیّران تأمین و از طریق بسیجیان مسئول این امر تقدیم نیازمندان شده است.

مظاهری از دیگر برنامه‏های پایگاه را دیدار و سرکشی از خانواده‏های معظّم شهدای متعلق به پایگاه صاحب‏الامر(عج) عنوان کرد و گفت: در دیداری که توسط بسیجیان صورت گرفت، خاطراتی توسط خانواده معزز شهدا بیان شد.

مظاهری افزود: دومین کاروان زیارتی به عتبات‌عالیات این پایگاه قبل از سال جدید به نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین اعزام شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول