اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

راه شهید مطهری باید تداوم یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: باید راه شهید مرتضی مطهری در جوامع اسلامی تداوم پیدا کند.

راه شهید مطهری باید تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی‌ باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم این شهرستان گفت: شهید بزرگ آیت‌الله مرتضی مطهری مردی برای همه اعصار بود به طوریکه با وجود وفات یافتن ایشان، نه ‌تنها ملت و کشور ما بلکه همه اندیشمندان جهان به تفکر وی نیاز دارند.

وی تصریح کرد: ایشان به عنوان یک ولایت‌مدار واقعی و فیلسوف بزرگ‌منش کسی بود که توانست با اقتدار کامل مقابل روشنفکران زمان ایستادگی کند تا ارزش و جایگاه واقعی اسلام را به همه ملل دنیا نشان دهد، همچنین وی در به پیروزی رسیدن انقلاب ایفای نقش کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این فیلسوف فقید کسی نبود با زمان به جلو برود به طوریکه هر گروه و حزب جدیدی آمد به آن ملحق شود بلکه زمان خود را با وی تطبیق می‌داد تا از این عالم فرزانه عقب نماند به طوریکه حزب‌ها و دسته‌ها با نام ایشان موجودیت خود را اثبات کرده و زیر سایه این دانشمند رشد پیدا می‌کردند.

وی اضافه کرد: امروز همه متفکران و سران مکاتب دنیا به اندیشه‌های متعالی وی نیاز جدی دارند به طوریکه کتب گرانقدر ایشان را در حوزه‌های مختلف یک سرمایه گرانسنگ در علوم انسانی می‌پندارند پس باید ملت ما به دلیل داشتن چنین انسان فرهیخته‌ای بر تارک تاریخ بر خود ببالند.

باقری به کشتار وحشیانه مسلمانان در قاهره مصر اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز سکوت و بی‌توجهی سازمان‌های بین‌المللی را شاهد هستیم حال آن که انتظار می‌رفت چنانچه مدعیان واقعی حقوق بشر هستند مقابل این حرکات ددمنشانه بپا خیزند و ملت‌ها را برای محکوم‌کردن این اقدامات ضدانسانی ترغیب کنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول