اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران:

شهید مطهری اسوه کامل برای معلمان است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران گفت: شهید مرتضی مطهری الگو و اسوه‌ای کامل برای معلمان است.

شهید مطهری اسوه کامل برای معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت الاسلام حسین حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته معلم در دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه شهید مرتضی مطهری الگو و اسوه‌ای کامل برای معلمان است، بیان داشت: جامعه امروز نیازمند استادان متعهد، متخصص و مومن است تا جویبار تعلیم و تربیت همواره جاری باشد.

وی افزود: بی‌شک اندیشه‌های زلال نشأت گرفته از مبانی دینی شهید مطهری نقشی بسزا در بیداری اسلامی و خیزش‌های دینی ملت‌های مظلوم منطقه خاورمیانه که اینک شاهد آنیم داشته و دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: معلم کسی است که بتواند دانشجو را از نادانی و نااهلی‌ها به سوی نور هدایت کند و این مصداق کامل معلمی و مهمترین رسالت یک معلم و استاد است.

حسینی با بیان اینکه روز معلم آغاز یک فصل نوین و جدید در زندگی همه معلمان می‌باشد، اظهار داشت: در آیات قرآن خداوند خود را معلم و عالم را متعلم معرفی می‌کند.

وی دانشجو را بزرگ‌ترین سرمایه در دستان معلمان خواند و افزود: عقیده دانشجویان بزرگ‌ترین امانت و سرمایه‌ای است که خداوند، تعلیم و تعلم آن را برعهده ما گذاشته است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول