اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

اندیشه‌های شهید مطهری برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: اندیشه و آرای شهید مرتضی مطهری برای جوانان و دانش‌آموزان تبیین شود.

اندیشه‌های شهید مطهری برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی و معلمان نمونه بوکان با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخاب سالروز شهادت استاد مطهری افراد حاضر در جلسه را به شناخت سیره اخلاقی و آشنایی با آثار شهید مطهری سفارش کرد.

وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری ارزشمند هستند، تصریح کرد: ضروری است تمام معلمان و دانش‌آموزان با این آثار که برای تمام افراد جامعه و در همه مقاطع نگاشته شده است، آشنا شوند.

این مسئول افزود: مطهری تنها شخصیتی بود که امام (ره) در مورد کتاب‌های او فرمودند «بدون استثناء همه قابل استفاده است».

خلیفه‌زاده خاطرنشان کرد: لازم است تألیفات، آرا و اندیشه‌های مطهری در مراکز حوزوی و دانشگاهی در سطوح مختلف بیش از پیش وارد شده و مورد توجه و بررسی طلاب و دانشجویان علوم دینی قرار گیرد.

وی ادامه داد: همه ویژگی‌های خوب و ارزشی را می‌توان در وجود شهید مطهری جستجو کرد چون آن بزرگوار تمام عمر خود را وقف اسلام انقلاب اسلامی کرده بود.

این مسئول در تشریح زندگانی شهید مطهری گفت: آن بزرگوار روزگاری در حوزه به عنوان یک طلبه تمامی توان خود را برای فراگیری علوم آل محمد (ص) صرف کرد و پس از فراگیری علوم در مسند استادی حوزه و دانشگاه قرار گرفت و تمامی آموخته‌های خود را در رشته‌های مختلف علوم در اختیار طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه قرار داد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول