اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ثارالله:

شهید مطهری انسانی کامل در تمام ابعاد بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله گفت: ظرفیت شهید مطهری بسیار بالا بود که در همه ابعاد رشد و افراد زیادی را تربیت کرد.

شهید مطهری انسانی کامل در تمام ابعاد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده پنجشنبه شب در همایش رده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: ظرفیت شهید مطهری بسیار بالا بود و افراد زیادی را تربیت کرده و هیچ کدام از بزرگان به اندازه شهید مطهری کامل نیستند و در برخی از ابعاد رشد کرده‌اند.

وی افزود: شهید مطهری در مبارزه با الحاد نظام کمونیسم و سوسیالیسم آن قدر مشخص است که سران توده اعلام کردند آن زمان که مطهری به پا خاست ما شکست خوردیم، چرا که شهید مطهری ظرفیت و کرسی مرجعیت را داشت اما به سراغ دانشگاه می‌رود و می‌گوید جای من در حوزه نیست.

محسن‌زاده تصریح کرد: شهید مطهری انسان تکامل یافته را دارای ویژگی‌های جسمانی، اعتقادی و معرفتی، احساس عواطف، نیازها و خواسته‌ها، عمل‌گرایی و مقام عمل نام می‌برد که هر کدام از اینها ویژگی خاص خود را دارد.

منوچهر شمس‌الدینی فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: امروز به برکت خون دل خوردن‌ها در دور تا دور دنیا یاران زیادی پیدا کرده‌ایم و به اذعان استکبار و آمریکا، ایران پرچم خود را در کشورهای دنیا برافراشته کرده است.

وی با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در جهان در سال گذشته عنوان کرد: دستاورد بزرگ مسلمانان این بود که دیکتاتورهای منطقه از بین رفتند و به حمایت خون دانشمندان شهید هسته‌ای در 60 شهر آمریکا مردم تظاهرات کردند که برای ما سال بهار ولایت بود.

شمس‌الدینی اظهار داشت: نامگذاری سال‌های اخیر با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و هر کدام بر اساس مقتضیات زمان بوده است، انقلاب ما اکنون تثبیت شده است و مهم‌ترین کار ما در این سال ترویج تولید ملی است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول