اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه اراک:

ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه اراک امروز بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است گفت: امروز حمله به ولایت فقیه از طریق جنگ نرم مهم‌ترین هدف دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین ماشاء‌الله عبدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده اراک اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که نتوانستند از طریق فیزیکی و جنگ تحمیلی ایران را شکست دهند و با خفت جنگ را تمام کردند با ورود به جنگ نرم می‌خواهند ملت ما را تسلیم کنند که مردم باید در برابر این توطئه دشمن نیز هوشیار بوده و فریب آنان را نخورند.

وی تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه مهم‌ترین عاملی است که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون موجب شده توطئه‌های استکبار جهانی خنثی و انقلاب اسلامی به سلامت از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اراک با تاکید بر اینکه رهنمودهای ولایی بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری همواره راهگشای ملت شریف ایران و مسئولان جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید بصیرت و دشمن‌‌شناسی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف متعالی نظام دست پیدا کنند.

عبدی با اشاره به رسالت بسیج و نقش بسیج در جامعه گفت: بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام جایگاه ویژه‌ای دارند که باید همواره به رسالت خود آگاه بوده و وظایف خود را به خوبی به انجام برسانند.

وی اظهار داشت: داشتن بصیرت به ویژه برای بسیجیان برای مقابله با هرگونه توطئه احتمالی ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم ابراهیم پوراسماعیل به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده اراک معرفی و از زحمات محسن داودآبادی قدردانی شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول