اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم تقویت پژوهش و تحقیق در میان دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر بر لزوم تقویت پژوهش و تحقیق در میان دانش‌آموزان تاکید کرد.

لزوم تقویت پژوهش و تحقیق در میان دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه جامع علمی-کاربردی ابهر با بیان اینکه افتخار پیامبران این است که معلم بوده و برای تعلیم مردم برگزیده شدند، اظهار داشت: امروز ما شاهد بزرگواری معلمان و جایگاه فراموش‌نشدنی آن‌ها و اثرگذاری بر دل‌ها و روح‌ها هستیم.

وی افزود: هر انسانی با روش خود در جهان زمینه جاودانگی را مهیا ساخته و این عمل با عقل سلیم که در اختیارش گذاشته به جاودانگی می‌رسد.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه انسان‌های متفکر ماندگار بوده و در دل مردم جای دارند، ابراز داشت: امروز معلمان در جامعه به عنوان یکی از اقشار زحمتکش وظیفه پاسداری از فرهنگ والای دینی و اسلامی را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: نهاد مقدس آموزش و تعلیم در کشور باید با برنامه‌های سازنده زمینه را برای تجلیل و قدردانی همیشگی از خدمات فرهنگیان آماده کند.

یوسفی با اشاره به لزوم تقویت پژوهش و تحقیق در بین دانش‌آموزان گفت: معلمان باید کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را در بین دانش‌آموزان نهادینه کنند و تنها به درس‌دادن و امتحان گرفتن بسنده نکنند.

وی با توجه به نقش بی‏بدیل تعلیم و تربیت، عنصر معلم را در جامعه عنصری محوری و اساسی در نظام آموزش و پرورش دانست.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: پاداش هیچ عملی بالاتر از کار معلمی نیست و این معلمان هستند که جهل و گمراهی را در جامعه ریشه‌کن می‌کنند.

وی با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: تحقق تولید ملی نیازمند فرهنگ‌سازی بوده و نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی بسیار مهم است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول