اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خبر داد

جذب 100 درصدی اعتبارات پژوهشی توسط دانشگاه آزاد گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در حوزه پ‍‍‍ژوهش در پنج سال گذشته توانسته است 100 درصد اعتبارات را جذب کرده و رتبه دوم را کسب کند.

جذب 100 درصدی اعتبارات پژوهشی توسط دانشگاه آزاد گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم که با حضور اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد در سالن بهلول دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با تبریک هفته معلم اظهار داشت: روز معلم روز بزرگداشت کسانی است که با دانش خویش، جامعه را می‌سازند و در سنگر علم و دانش و مبارزه با جهل و نادانی سربازانی با اخلاص و دانشمند تربیت می‌کنند.

وی افزود: هر قدر قدرت اندیشیدن در دانش‌آموزان و فرزندان خود را افزایش دهیم به همان میزان در تولید علم بومی و دانش‌ منطقه‌ای نیز در کشور موفق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آینده جامعه به تلاش معلمان وابسته است و با فعالیت معلمان و تربیت نسل امروز می‌توانیم آینده خوبی برای کشور رقم بزنیم.

زارع با اشاره به سیاست و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی، تقویت زمینه‌های فرهنگی در محیط آموزشی است. 

وی افزود: در زمینه‌های تخصصی نیز باید دانشجو را با فضای کسب و کار و صنعت آماده کنیم و این جز با ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت امکان‌پذیر نیست.

زارع با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در سال 90 توانسته است موفقیت‌هایی را در سطح منطقه 9 دانشگاه آزاد کسب کند به طوری‌ که در حوزه پ‍‍‍ژوهش در 5 سال گذشته دانشگاه آزاد توانسته است 100 درصد اعتبارات را جذب کرده و رتبه دوم را به دست آورد.

زارع افزود: در حوزه آموزش در رشته‌های برق و الهیات رتبه دوم المپیادهای علمی و در بخش دانشجویی رتبه سوم را در منطقه 9 کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در سال 90 دومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران در این دانشگاه برگزار شد، افزود: در سال جاری چهارمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران شهریورماه به مدت سه روز و در اواخر سال نیز همایش عرفان با همکاری مسئولان فرهنگی شهرستان و استان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از موفقیت این دانشگاه در راه‌اندازی دانشکده مهندسی برق خبر داد و گفت: در حوزه تحصیلات تکمیلی واحد گناباد ظرفیت و شرایط لازم را داشته و به زودی برای راه‌اندازی مقطع دکترای برق خبرهای خوشی خواهیم داشت.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول