اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود:

فعالیت‏های علمی و پژوهشی برای تحقق پیام سال انجام شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود تأکید کرد: لازم است تا در برهه کنونی، فعالیت‏های علمی و پژوهشی جامعی برای تحقق پیام سال رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شود.

فعالیت‏های علمی و پژوهشی برای تحقق پیام سال انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی شاهینی پیش از ظهر امروز در نشست فرهنگی اجتماعی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شاهرود که هم‏زمان با دهه فاطمیه و ایام شهادت ام‏ابیها، حضرت فاطمه‌زهرا(س) در مهدیه مرکزی شهرستان شاهرود برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور دانشجویان و اساتید در این گردهمایی، بر لزوم انجام فعالیت‏های علمی، پژوهشی و فرهنگی در راه تحقق هر چه بیش‌تر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود افزود: فعالیت‏های علمی و پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی و نیز فعالیت‏های علمی دانشجویان در قالب واحدهای تحقیقی باید در راستای نیازهای جامعه و تولید و سرمایه ایرانی باشد.

وی گفت: اساتید و دانشجویان باید نیازها و مشکلات تولید را در هر منطقه شناسایی کنند و در قالب فعالیت‏های پژوهشی به بررسی آن بپردازند.

حجت‏الاسلام علی جوان‏شیر، از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم به خصوصیات و ویژگی‏های انسان مؤمن براساس آموزه‏های دین و آیات قرآنی اشاره کرد.

وی همه را به استمداد و شفاعت گرفتن از فاطمه‌زهرا(س) با عمل به دستورات آن حضرت فرا خواند.

به گزارش فارس، اجرای دکلمه توسط دانشجویان مریم مظفری و افسانه میرزایی و نیز قرائت الهی‏نامه توسط صدیقه عبداللهیان، پخش کلیپ در خصوص شهادت حضرت زهرا(س) و ... از دیگر برنامه‏های این نشست بود.

در پایان این مراسم، برای مشارکت هر چه بیش‌تر دانشجویان در فعالیت‏های علمی، فرهنگی و اجتماعی از آنها درخواست شد تا نظرات، پیشنهادات و توانمندی‏های خود را اعلام کنند تا از آن ظرفیت‏ها در کارهای آتی استفاده شود.

هم‌چنین مقرر شد همانند سال‏های گذشته، این نشست‏ها به صورت مستمر برگزار شود.

موضوع دومین نشست فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شاهرود، راهکارهای علمی و کاربردی تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

در این مراسم، ترابی امام جمعه شاهرود، اعضای شورای شهر، اعضای هیئت علمی، اساتید، کارکنان و حدود 700 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شاهرود حضور داشتند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول