اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی در حوزه پژوهش رتبه نخست را دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی در موضوع آموزش و پژوهش در بین استان‌های کشور در سال‌های متمادی حائز مقام نخست است.

آذربایجان غربی در حوزه پژوهش رتبه نخست را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد طالبی ‌‌در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پژوهش آذربایجان غربی اظهار داشت: رتبه آذربایجان غربی در حوزه آموزش و پژوهش نشان‌دهنده حساسیت مسئولان اجرایی استان نسبت به اجرای درست برنامه‌های توسعه است.

وی با بیان اینکه آموزش و پژوهش محور توسعه متوازن و پایدار است، افزود: آموزش و پژوهش در برنامه‌ریزی و اجرا اهمیت بسزایی دارد به طوری که داشتن اطلاعات کافی و به روز و مطالعه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها یکی از محورهای اساسی توسعه متوازن و پایدار است.

این مسئول با بیان اینکه شناخت مسائل مختلف مربوط به آموزش و پژوهش و احاطه کامل بر موضوع برای دست‌اندرکاران این بخش جزو مسائل مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: داشتن حساسیت کافی و لازم نسبت به طرح‌ها و برنامه‌ها در میان مسئولان لازمه پیشرفت آموزش و پژوهش است.

طالبی تصریح کرد: پژوهش مقدم بر آموزش است و هدف آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی تنها قشر دانشجو نیست بلکه فرد فرد اعضای جامعه جزو جامعه هدف آموزش و پژوهش قرار دارند.

وی، خاطرنشان کرد: عرصه خدمتگزاری در بخش پژوهش یک فرصت ایده‌آل برای یک فرد مسئولیت‌پذیر است که این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که بیشترین تاثیرگذاری در خدمتگزاری‌ها را می‌توان در این بخش مشاهده کرد.

طالبی، اصلاح ساختار تشکیلاتی، تشکیل کمیته‌ها و قسمت‌های مختلف به منظور تحقق اهداف مورد نظر را از جمله مسائلی دانست که به عنوان گام اول باید توسط مدیر کل آموزش و پژوهش جدید اجرایی شود.

در این مراسم طاهر بخشایی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

طاهر بخشایی مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی، مدیریت سازمان جوانان استان و مدیریت خانه جوان شهرستان ارومیه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول