اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 120 دانش‌آموز

مسابقات ادبی و پژوهشی کرمان در جیرفت آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: سی‌امین دوره مسابقات ادبی، پژوهشی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان کرمان با حضور 120 نفر در جیرفت آغاز شد.

مسابقات ادبی و پژوهشی کرمان در جیرفت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبرعلیدادی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات ادبی، پژوهشی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آثار برتر دانش‌آموزان در مرحله شهرستان در رشته‌های اعلام شده تا 25 اسفند ماه سال گذشته به اداره کل استان کرمان ارسال شد.

وی با بیان اینکه نفرهای اول این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند، افزود: بعد از بررسی آثار ارسال شده که تا یک هفته قبل ادامه داشت، از هر رشته دو نفر برای مرحله استانی معرفی شدند.

علیدادی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در هر یک از رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، مقاله، تحقیق، فیلمنامه و نمایش‌نامه نویسی هشت نفر و در گرایش‌های مختلف هنرهای دستی و تجسمی اعم از طراحی، نقاشی، خوشنویسی و... هر گرایش دو نفر شرکت کننده حضور دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 120 نفر در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: از شهرستان جیرفت در همه رشته‌ها شرکت کننده حضور دارد.

معاون پرورشی تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: مرحله حضوری این دوره از مسابقات به مدت یک روز است و نتایج مسابقات به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

علیدادی ابراز داشت: همچنین دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و فرهنگیان نیز در رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، مقاله و تحقیق، فیلمنامه، نمایش‌نامه‌ نویسی و وبلاگ‌نویسی، نشریه دیجیتال و مقاله پژوهشی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مسابقات مقطع راهنمایی و فرهنگیان مرحله حضوری ندارد، اذعان داشت: مسابقات حضوری دختران در شهرستان بم برگزار شد و داوری آثار در جیرفت انجام می‌شود.

علیدادی بیان داشت: دوره استانی این مسابقات با حضور 10 نفر داور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول