اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

معلمان به تقویت پژوهش در دانش‌آموزان اهمیت بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: معلمان به تقویت پژوهش در دانش‌آموزان اهمیت بدهند.

معلمان به تقویت پژوهش در دانش‌آموزان اهمیت بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نهادهای اجتماعی در کشور است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید به تهذیب اخلاقی دانش‌آموزان اهمیت بدهند و در کنار تحصیل علم در راستای افزایش معنویت و اخلاق اسلامی دانش‌آموزان نیز اهتمام ورزند.

امام جمعه برازجان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به فرهنگیان تصریح کرد: پاداش هیچ عملی بالاتر از کار معلمی نیست و این معلمان هستند که جهل و گمراهی را در جامعه ریشه‌کن می‌کنند.

مصلح در ارتباط با تکریم و تعظیم مقام معلم از دیدگاه آیات و روایات مطالبی بیان کرد و یادآور شد: معلمان از ابتدای اسلام تاکنون احترام و عزت داشته‌اند و در بین مردم جایگاهی ارزنده داشته و دارند و همواره باید نسبت به تکریم معلمان اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت پژوهش و تحقیق در بین دانش‌آموزان گفت: معلمان باید کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را در بین دانش‌آموزان نهادینه کنند و تنها به درس دادن و امتحان گرفتن بسنده نکنند.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به شعار امسال بیان کرد: تحقق تولید ملی نیازمند فرهنگ‌سازی است و نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی بسیار مهم است.

مصلح گفت: فرهنگیان در امر فرهنگ‌سازی برای تقویت تولید ملی ورود کنند و بدون تردید با تلاش دسته‌جمعی و عزم همگانی می‌توانیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی اذعان کرد: امروز ایران اسلامی در مسیر شکوفایی و رشد قرار دارد و با وجود تحریم‌های بین‌المللی شاهد رشد اقتصادی کشور هستیم و انتظار داریم با تدابیر دولت روزبه‌روز به توفیقات بیشتری برسیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول