اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

ارزیابی 148 عنوان پایان‌نامه توسط پژوهشکده باقرالعلوم(ع)

خبرگزاری فارس: مدیر گروه ارزیابی پایان‌نامه‌های پژوهشکده باقرالعلوم گفت: در سال 90 گروه ارزیابی پایان‌نامه‌ها اقدام به بررسی و ارزیابی 148 عنوان پایان‌نامه کرد.

ارزیابی 148 عنوان پایان‌نامه توسط پژوهشکده باقرالعلوم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، عظیم عابدینی اظهار داشت: این گروه با توجه به لزوم رصد پایان‌نامه‌های در حال تدوین و نیز دفاع شده و با مراجعه حضوری به مراکز آموزش عالی از قبیل مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، مؤسسه کلامی امام صادق (ع)، دانشگاه باقرالعلوم (ع)، جامعه المصطفی(ص)، دانشگاه تهران و... به بررسی آثار در محل پرداخت.

وی افزود: در این میان بعد از تائید شورای علمی گروه، 16 اثر برای ارزیابی تفصیلی و نهایی وارد مرحله بعد شد.

مدیر گروه ارزیابی پایان‌نامه‌های پژوهشکده باقرالعلوم تصریح کرد: برای تسریع در بررسی علمی آثار، گروه اقدام به برگزاری 24 جلسه تخصصی هم‌اندیشی شورای علمی در سال گذشته کرد.

مدیر گروه ارزیابی پایان‌نامه‌های پژوهشکده گفت: در سال 1390 علاوه بر مشاوره غیر حضوری به بیش از 80 نفر از محققین و پژوهشگران، در محل پژوهشکده به بیش از 130 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و طلاب سطح سه و چهار در حوزه چگونگی تحقیق و تدوین رساله مشاوره‌ داده شد تا آثار از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول