اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شناسایی و معرفی زنان موفق

پژوهش گوهرهای نهان در فردوس انجام ‌شد

خبرگزاری فارس: به همت کانون ادبی شهرستان فردوس پژوهش گوهرهای نهان با هدف شناسایی و معرفی زنان موفق، برجسته و برتر در این شهرستان برگزار ‌‌شد.

پژوهش گوهرهای نهان در فردوس انجام ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس اظهار داشت: سه پژوهش کتابخانه عمومی قائم (عج) شهرستان فردوس با حضور سعید فضایلی هاشمی نویسنده، مترجم و پژوهشگر برجسته کشوری برگزار شد.

ملیحه اسدی هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی در مورد انجام پژوهشی گسترده با موضوع "گوهرهای نهان" عنوان کرد و افزود: این پژوهش که به همت کانون ادبی شهرستان فردوس انجام خواهد شد به شناسایی و معرفی زنان موفق، برجسته و برتر این شهرستان خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه ملاک انتخاب یک بانوی برتر نباید تنها تحصیلات و مدال‌آوری در ورزش باشد، ادامه داد: باید بانوانی مورد توجه قرار گیرند که با کمبودهای بزرگ زندگی قهرمانانه مبارزه کرده‌ و با ایثار و از خود گذشتگی زمینه پیشرفت دیگران را فراهم آورده و سال‌ها است با گمنامی در کنار ما زندگی می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس کتابخانه را بهترین گزینه در انجام تحقیق و پژوهش عنوان کرد و گفت: یک اثر پژوهشی در صورتی مؤثر است که به صورت میدانی انجام پذیرد و مطالب آن در مرحله نخست برگرفته از مطالعات گسترده پژوهشگر در موضوع مد نظر بوده و در مرحله دوم از مصاحبه، گفت‌وگو و مشاهده برای تکمیل مطالب استفاده شود.

اسدی در ادامه ضمن ارائه مطالبی در مورد پژوهش و مراحل آن گفت: شهرستان فردوس با قدمتی دیرینه و آثار و ابنیه تاریخی فراوان نیازمند کارهای پژوهشی گسترده‌تری است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول