اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

نمایندگان مازندران در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور پیدا کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار عضویت نمایندگان مجلس در کمیسیون کشاورزی مجلس شد.

نمایندگان مازندران در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، هادی ابراهیمی ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی میاندرود با اشاره به جایگاه شورا به عنوان نهادی مقدس خواستار وارد نشدن اعضای شوراهای اسلامی در بازی‌های سیاسی شد.

ابراهیمی در این مورد با بیان اینکه من مخالف سیاسی بودن اعضای شوراها نیستم اظهار داشت: اما سیاسی‌بودن با سیاسی بازی و وارد شدن در منازعه‌های بی‌حاصل متفاوت است.

وی با بیان اینکه ما به شورا ها به عنوان یک ظرفیت نگاه می‌کنیم، عنوان کرد: وحدت و یکپارچگی شوراها باید حفظ شود.

این مسئول خطاب به اعضای شوراها گفت: وارد سیاسی بازی‌ها و مسائل تفرقه‌ای نشوید که به خدمت‌رسانی ضربه وارد می‌کند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به دعوت مردم یک روستا در مازندران از وی برای حل مشکلات مردم افزود: گاهی مشاهده می‌شود که اعضای شوراهای اسلامی با هم دچار اختلاف می‌شوند و همین موجب تحریم کردن شورا توسط دو نفر از این پنج نفر می‌شود و در این روستا نیز مشاهده شد که اعضای شورا در جریان مسائل مهم روستائیان نبودند و در دنیای دیگری سیر می‌کردند که این اصلا خوب نیست.

ابراهیمی با بیان اینکه برخی شاید نخواهند که شوراها قوی باشند، اما ما شوراها را یک نهاد تزئینی و ویترینی نمی‌دانیم، گفت: معتقدیم شوراها باید روستاها را مولد کنند و در زمینه فرهنگ نیز باید وارد کار بشوند.

این مسئول در بیان جایگاه بالای شورا در کشور و اعتماد مردم به این نهاد تصریح کرد: اینکه مردم با رای بالا یک نفر را از شورای اسلامی شهر ساری برای فرستادن به خانه ملت انتخاب می‌کنند نشان از اعتماد مردم و جایگاه این نهاد مقدس دارد.

* قطب کشاورزی باید در کمیسیون کشاورزی حضور پیدا کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به میزان بالای تولید محصولات استراتژیک کشور در مازندران ابراز داشت: با این وجود مازندران در کمیسیون کشاورزی که جای تصمیم‌گیری‌های کلان کشور در بخش کشاورزی است نماینده‌ای ندارد.

وی در این مورد ادامه داد: مازندران 12 نماینده در خانه ملت دارد، اما هیچ یک از این نمایندگان در این کمیسیون مهم برای کشاورزان استان حضور ندارند.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: البته حضور نمایندگان استان در کمیسیون‌های دیگر بسیار خوب بوده است اما باید خلا حضور نمایندگان در کمیسیون کشاورزی جبران شود.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول