اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در بازدید از واحدهای صنعتی قم خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت از تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تشکیل دو کارگروه ویژه در استان برای حمایت عملی و توسعه تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت از تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم همزمان با روز کارگر، استاندار قم به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های مرتبط با بخش صنعت و تولید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت کار اظهار داشت: کار و تلاش به عنوان جوهره اصلی و مایه قوام بشری و در فرهنگ دینی و اسلامی نوعی عبادت و رمز پیشرفت و توسعه پایدار و عامل پویایی و تحرک و نشاط جامعه همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

وی با تبریک روز کارگر به جامعه کارگری استان، قشر کارگر را از تاثیرگذارترین اقشار جامعه و به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی نام برد و تصریح کرد: در فرهنگ متعالی کار در اسلام، قشر سخت‌کوش و زحمتکش کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصادی کشور نقش بسزایی در توسعه ملی و رسیدن به خودکفایی اقتصادی ایفا می‌کند.

استاندار قم با اشاره به اهداف بازدید خود از این واحدهای تولیدی گفت: این بازدید به منظور پاسداشت روز کارگر و با هدف قدردانی از تلاش‌های تلاشگران عرصه کار و تولید و نیز آشنایی با مسائل و مشکلات این مجموعه‌ها صورت گرفت.

وی شرایط و روند حاکم بر واحدهای صنعتی استان را مطلوب و رضایت‌بخش دانست و افزود: برنامه‌های خوبی برای توسعه و رونق فعالیت‌های تولیدی و صنعتی استان تدارک دیده شده است که امیدواریم با همت و همکاری دلسوزانه همه بخش‌ها شاهد عملیاتی شدن این برنامه و ارتقاء شاخص‌های صنعتی استان باشیم.

موسی‌پور با اشاره به برنامه‌های استان برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از تشکیل دو کارگروه ویژه در استان برای حمایت عملی و توسعه تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی خبر داد و افزود: در قالب این دو کارگروه که جلسات آن با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران علمی و صاحبان تولید و مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود، ظرفیت‌های استان در بخش‌های یاد شده و نیز موانع و مشکلات تولید بررسی و تصمیمات مناسب و کاربردی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول