اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بروجن:

356 فرصت شغلی در بخش کشاورزی بروجن ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بروجن از ایجاد 356 فرصت شغلی ویژه افراد جویای کار در بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

356 فرصت شغلی در بخش کشاورزی بروجن ایجاد شد

آیت‌الله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با تلاش کشاورزان و جهادگران این شهرستان در سال گذشته 20 هزار تن شیر خاک، 4 هزار تن گوشت قرمز، 2 هزار تن گوشت سفید، 159 تن عسل، 18 هزار و 200 تن گندم، 6 هزار و 700 تن جو، 2 هزار و 20 تن حبوبات در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

وی افزود: تولید 10 هزار و 800 تن علوفه، 91 هزار تن سیب زمینی، 4 هزار تن چغندرقند، 12 هزار و 600 تن سیب درختی، 625 تن بادام، 3 هزار و 600 تن هلو، یک هزار و 98 تن گردو، یک هزار و 178 تن زردآلو، 4 هزار و 10 تن انگور از دیگر تولیدات این شهرستان به‎شمار می‏رود.

غلامیان از ایجاد 356 فرصت شغلی ویژه افراد جویای کار در بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای آبیاری قطره‌ای در سطحی معادل یک هزار و 766 هکتار با تخصیص 4 میلیارد و 610 میلیون ریال و تکمیل مدارک اجرایی شدن این طرح در 700 هکتار دیگر از اراضی این شهرستان از جمله اقدامات صورت گرفته در بخش گسترش کشاورزی این شهرستان محسوب می‏شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بروجن با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی بخش کشاورزی این شهرستان از محل اعتبارات تملک و دارایی سال 89 از پیشرفت فیزیکی صد درصدی برخوردار است، گفت: اجرای 3 هزار و 500 متر کانال آب و 10 رشته قنات از جمله قنوات کهریز خدرآباد، فرادنبه، آقبلاغ، گندمان از جمله طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی این شهرستان محسوب می‎شود.

وی با اشاره به عملکرد این اداره در سال گذشته، گفت: نظارت بر برداشت غلات در سطحی معادل 12 هزار و 350 هکتار، نظارت بر کشت مکانیزه در سطح 6 هزار و 450 هکتار، معرفی تقاضای اخذ مجوز برای 12 مورد و صدور جواز تأسیس چهار واحد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول