اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر خبر داد

بهره‌برداری از 5 طرح صنعتی و کشاورزی در اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اهر از بهره‌برداری 5 طرح مهم صنعتی و کشاورزی با اشتغالزایی 1000 نفر در سال‌ جاری در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 5 طرح صنعتی و کشاورزی در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در همایش تجلیل از کارگران نمونه بر نقش اساسی و تأثیرگذار کارگران در رونق اقتصادی و ارتقا تولید ملی تأکید کرد.

وی افزود: کارگران یکی از ارکان مهم تولید و سرمایه‌گذاری در کشور هستند که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، پشتیبانی از رزمندگان با تولید در کارخانجات و هر مأموریتی که به این قشر خدوم و زحمتکش واگذار شده نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده‌اند.

صدیقی، یکی از مولفه‌های تأثیرگذار در تحقق شعار سال و تداوم جهاداقتصادی حمایت عملی از تولید ملی است که در صورت تولید کالاهایی با استانداردهای بالا و با کیفیت، رغبت مردم به تولید کالاهای داخلی و اعتماد سازی نسبت به تولیدات داخلی بیشتر می‌شود که باید در این راستا همه کمک کنند تا این امر تحقق یابد.

این مقام مسئول تأکید کرد: اگر مدیران و کارگران طرح‌های تولیدی و صنعتی در زمینه‌های مختلف اهتمام جدی به ارتقا کیفی محصولات تولیدی خود داشته باشند مردم نیز به سمت و سوی مصرف کالاهای ایرانی گرایش پیدا می‌کنند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر در این جلسه به کارفرمایان نیز توصیه کرد با طرح‌های تشویقی و حمایتی و پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران وضعیت معیشتی کارگران مورد توجه جدی قرار دهند و کارگران نیز باید با وجدان کاری و احساس مسئولیت، وظیفه‌ای که به عهده آنها گذاشته شده را به خوبی انجام دهند.

فرماندار اهر  همچنین در این نشست به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: بیش از 80 درصد تفاهمنامه‌های امضا شده در این همایش عملیاتی شده‌اند و 10 طرح کشاورزی با سرمایه‌گذاری 38 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و تا پایان سال‌جاری نیز پنج طرح مهم صنعتی تولیدی و کشاورزی با اشتغالزایی یک هزار نفر به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد، با تداوم برنامه‌های اشتغالزایی دولت و حمایت جدی از سرمایه‌گذاران شاهد رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول