اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

معلمان و فرهنگیان هادیان جامعه هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: معلمان و فرهنگیان هادیان جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

معلمان و فرهنگیان هادیان جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در بیست و هشتمین یادواره گرامیداشت مقام معلم در زنجان، با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: پیشرفت جامعه مدیون تلاش و همت معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه است.

وی با بیان اینکه تجلیل از جایگاه و مقام شهید مطهری تجلیل از معلم است، تصریح کرد: شهید مطهری حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد که هنوز ادا نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تجلیل از جایگاه و مقام والای معلم را تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: یکی از نعمت‌های خداوند متعال به جهان بشریت انتخاب معلم و راهنما برای بشریت است که باید شکرگزار این نعمت الهی بود.

وی با بیان اینکه معلم با کمترین امکانات بزرگترین و شریف‌ترین انسان‌ها را تربیت می‌کند، افزود: تربیت انسان‌های تاثیرگذار و ولایی از وظایف معلمان است.

*معلم در صف مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی قرار دارد

احمدی تصریح کرد: معلم در صف نخست مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و با تربیت انسان‌هایی کارآمد به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه ادامه راه انقلاب اسلامی مدیون معلمان است، افزود: معلم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده و این سنگر را حفظ کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان ادامه داد: شهید مطهری به عنوان اسوه و الگوی جامعه همواره در دنیا تاثیرگذار بوده و نقش و جایگاه این شهید والا مقام در همه برهه‌های انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری حاصل عمر امام خمینی(ره) بود که استکبار و منافقان کور باطن او را به شهادت رساندند، افزود: آثار و کتاب‌های وی هنوز در جامعه جهانی کاربرد داشته و جامعه را به سوی سعادت رهنمون می‌کند.

*اجرای اسلام ناب محمدی از تاکیدات شهید مطهری بود

احمدی با اشاره به حضور شهید مطهری در کنار امام خمینی(ره) به عنوان یاریگر انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مجاهد نستوه همواره بر اجرای اسلام ناب تاکید می‌کرد.

وی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌ها و اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه تاکید کرد و افزود: باید نسل جدید با شهید مطهری بیشتر آشنا شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به تاثیرگذاری شهید مطهری در کشور ادامه داد: دشمنان کور دل نتوانستند مطهری را به دلیل عظمتی که در تحقق اسلام واقعی داشت، تحمل کنند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت‌های الهی بود، خاطرنشان کرد: نعمت‌هایی همچون انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر جامعه و مقام معظم رهبری را باید شکرگزاری کرد.

احمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال تصریح کرد: باید برای تحقق شعار سال نیز معلمان پیشگام بوده و جامعه را به اهمیت این  مسئله آگاه کنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول