اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل:

عزت و پیشرفت ایران مدیون جامعه معلمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هفتکل گفت: عزت، پیشرفت و اقتدار امروز کشور ما مدیون جامعه آموزش و پرورش و معلمان سختکوش است.

عزت و پیشرفت ایران مدیون جامعه معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان، در کانون فرهنگی هنری فجر اظهار کرد: کلید پیشرفت جامعه در دستان معلم است و اگر پهپاد آمریکایی در خاک ایران زمین گیر می‌شود نشانه اندیشه بلند معلمان و پیشرفت جوانان غیور ایران است.

وی تربیت صحیح دانش‌آموزان را از وظایف مهم معلمان عنوان کرد و گفت: از ویژگی‌های معلم، گرفتن نیرو از بدنه جامعه و تربیت صحیح آن است و پس از چندی نیز ثمره تربیت خود را دوباره به جامعه تحویل می‌دهد.

ابراهیمی‌پور افزود: مهمترین امانتی که در اختیار معلم قرار دارد اندیشه ناب و مغزهای متفکری است که در صورت تربیت صحیح آنها، جامعه نیز اصلاح خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هفتکل ادامه داد: اصلاح یک جامعه و مدیریت امروز و فردای جامعه بستگی به آموزش و پرورش دارد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری عالمانه و با بصیرت حرف می‌زد و فراتر از زمان خودش بود به همین خاطر آثار این شهید تا نیم قرن جوابگوی نیازهای فکری و اعتقادی جامعه و نسل‌های آینده است.

ابراهیمی پور اضافه کرد:  شهید مطهری هم متخصص بود و هم حرف تخصصی می زد و در حوزه‌هایی که وارد می شد عالمانه وارد می شد لذا نباید در جامعه کنونی کسانی که در حوزه دین تخصصی ندارند اظهار نظر کنند.

در پایان این مراسم که فرماندار شهرستان و تعداد زیادی از فرهنگیان هفتکل نیز حضور داشتند از شش معلم نمونه این شهرستان قدردانی و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول