اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

دانش‌آموزان از خرید و اهدای گل‌های خارجی خودداری کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت:‌ دانش آموزان و والدین آنان برای تکریم معلمان از خرید و اهدای گل‌های مصنوعی ساخت خارج از کشور خودداری کنند.

دانش‌آموزان از خرید و اهدای گل‌های خارجی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت صبح امروز در آیین گرامیداشت روز معلم در دبیرستان دخترانه شهدای فرهنگی اظهار داشت:‌ ترسیم آینده جامعه هم در نگاه دینی و هم بر اساس نگاه مادی با گسترش علم امکان پذیر بوده و آسایش و آرامش جامعه در گرو تعلیم و تربیت نیروی انسانی و افزایش دانایی و تهذیب نفس است.

وی افزود: معلم از جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، چرا که این روز به نام انسانی وارسته و عالم، استاد شهید مرتضی مطهری نام‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه تکریم معلم نباید منحصر به یک روز و هفته خاص باشد، افزود: در آموزه‌های دینی نیز تکریم و تجلیل از والدین، بزرگان و معلمان همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

شفقت شهید مطهری را پژوهشگر و انسانی عالم دانست و اظهار داشت: مطالعه کتب این پژوهشگر بزرگ برای جامعه و به ویژه دانش آموزان مفید است.

استاندار خراسان‌شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 71 معلم شهید و 370  دانش آموز شهید خراسان‌شمالی، با اهدای گل به معلمان، از معلمان و متولیان تعلیم و تربیت استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول