اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2 هزار فرهنگی

آیین پاسداشت معلم در دماوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور دو هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته نقاط مختلف شهرستان دماوند، آیین روز معلم در این شهرستان برگزار شد.

آیین پاسداشت معلم در دماوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند این مراسم صبح امروز در حسینیه محله "قاضی"، یکی از چهار محله اصلی شهر دماوند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور خیل کثیری از دانش‏آموزان و جمع 2 هزار نفری فرهنگیان دماوندی برگزار شد، مسئولانی همچون ائمه جمعه مناطق مختلف شمال ‏شرق استان تهران و فرماندار شهرستان دماوند حضور داشتند.

آیین روز معلم دماوند در سال‏های گذشته به صورت پراکنده در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‏شد؛ اما از سال گذشته و با ابتکار نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دعوت از غلام‏علی حدادعادل، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر به عنوان سخنران، این مراسم به صورت متمرکز برگزار شد.

با توجه به آن تجربه موفق، شورای سیاست‏گذاری آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصمیم به برپایی مراسم روز معلم به صورت متمرکز با حضور 2 هزار نفر از فرهنگیان دماوندی در سال جاری گرفت.

در این آیین از 100 معلم نمونه شهرستانی، 22 معلم برگزیده منطقه‏ای و چهار معلم برگزیده استانی با تقدیم لوح یادبود و اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول