اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

تجلیل روز معلم تبیین جایگاه دانش است

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: تجلیل از مقام معلم تجلیل از مقام ارزش‌ها و صفات پاک انسانی و بزرگداشت علم، دانش و فرهنگ است.

تجلیل روز معلم تبیین جایگاه دانش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمدعلی حسین‌زاده عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در اشنویه اظهار داشت: معلم ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند.

وی افزود: تکریم و تجلیل از مقام معلم وظیفه‌ای همگانی است که مدیران شهرستان برای گرامیداشت هفته معلم باید از هرگونه تلاشی دریغ نکنند.

این مسئول یکی از وظایف مهم معلمان تبیین رعایت قوانین و مقررات، احترام به حقوق دیگران و حقوق شهروندی در جامعه، احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی، ایجاد عرق ملی مذهبی شهرستانی و وفاداری به ارزش‌های نظام و رهبری جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری باید به نسل‌های کنونی و آینده انتقال یابد، تصریح کرد: آثار و اندیشه‌های شهید مطهری باید به نسل کنونی و آینده به عنوان مبانی فکری و عقیدتی اسلام و مقابله با جریان‌های انحراف فکری دشمنان انتقال یابد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: باید از معلمان به عنوان چراغ هدایت و روشنگری جامعه در هفته معلم تجلیل شود.

به گفته این مسئول در اسلام همانقدر که علم ارزش دارد معلم هم ارزش و احترام دارد چراکه تعلیم و تعلم وابسته به وجود معلم است و انتخاب روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم تجلیل از شخصیتی است که یک عمر با تقوی کار تعلیم و تعلم را انجام داد.

وی همچنین با گرامیداشت روز شوراها در نهم اردیبهشت، نقش شوراها در حل مشکلات مردم و همراهی با نظام اسلامی را مهم عنوان کرد.

حسین‌زاده از شوراهای اسلامی به عنوان مظهر تحقق اراده مردم در پیشبرد مسائل شهرها و روستاها یاد کرد.

به گفته این مسئول از آنجا که اعتماد و مشارکت مردم نقشی تعیین‌کننده در پیشبرد اهداف شوراها دارد باید اطلاع‌رسانی مناسبی در زمینه عملکرد آنها صورت پذیرد.

در ادامه سخنان خود همچنین با تبریک روز جهانی کارگر به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تجلیل از کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول