اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آزادشهر:

معلمان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموار می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آزادشهر گفت: معلمان با فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و پرورش دادن انسان‌های متعهد و متخصص مسیر رشد و تعالی جامعه را هموار می‌کنند.

معلمان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: جامعه برای اینکه در همه ابعاد رشد داشته باشد و از یک تعادل خوب برخوردار باشد به افراد متخصص، مجرب و متعهد در بخش‌های مختلف نیاز دارد که تربیت این افراد در مدارس و دانشگاه‌ها به دست معلمان و اساتید انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آیات قرآن، احادیث و روایات دین ما همگی به بزرگی و عظمت شغل معلمی اشاره دارد و آن را به عنوان شغل و حرفه انبیا تعبیر می‌کند، لذا معلمان ما قدر خود را بدانند و در سنگر علم و دانش و تعلیم و تربیت تلاش حداکثری خود را به کار بگیرند.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: شغل معلمی در همه جوامع دارای ارزش و اعتبار است، اما در کشورهای اسلامی به ویژه ایران به خاطر نقش پرورشی و تربیتی که ایفا می‌کنند و توجه به آن مورد تاکید دین اسلام است از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردار است و باید مورد توجه باشد.

مدیریت آموزش و پرورش آزادشهر هم با تقدیر از حسن توجه امام جمعه گفت: تلاش ما و تمام همکاران فرهنگی ما بر این است که افرادی شایسته، مؤمن، انقلابی و پیرو ولایت‌فقیه و متخصص در بخش‌های مختلف تحویل جامعه بدهیم.

یعقوب کوهساریان اضافه کرد: توجه به شعارهای سال مقام معظم رهبری از جمله شعار امسال یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان می‌دهد جامعه برای رسیدن به خواسته‌های مطلوب و استاندارد نیازمند افراد واجد شرایط است که شکل‌گیری شخصیتی و شناخت استعدادهای ذاتی آنان در مدارس صورت گرفته تا در مسیری که بیشترین باروری را دارند به کار گرفته شوند.

شایان ذکر است مراسم ویژه روز معلم شهرستان آزادشهر صبح امروز با حضور فرماندار، منتخب مردم در مجلس نهم و جمعی از مسئولان شهرستانی و فرهنگیان در سالن تختی برگزار شد و از معلمان تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول