اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان:

احترام به معلم را باید در سنین پایین به دانش‌آموزان آموخت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: احترام به معلم را باید در سنین پایین به دانش‌آموزان یاد بدهیم.

احترام به معلم را باید در سنین پایین به دانش‌آموزان آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری صبح امروز سه‌شنبه در مراسم صبحگاه مشترک مقام معلم در مدرسه شهید بهشتی اظهار داشت: تقدیر و احترام به معلم را باید در سنین پایین به دانش‌آموزان یاد بدهیم.

وی ادامه داد: هر چه از شأن و مقام معلم سخن بگوییم زمان کم می‌آوریم برای قدردانی از مقام معلم همین بس که آنچه که وظیفه خودمان است و دانش‌آموزان نیز به وظیفه خود که درس خواندن است عمل کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: متأسفانه چیزی که امروز در جامعه می‌بینیم این است که دانش‌آموزان از ابتدایی به مقطع دبیرستان که می‌رسند تقدیر و تشکر از مقام معلم را بسیار کم به جا می‌آورند.

وی افزود: باید به دانش‌آموزانمان در مقاطع دبیرستان و بالاتر یاد بدهیم که تقدیر و احترام را حتی با یک نوشته و یک جمله از معلم به جا بیاورند که اگر بتوانیم به اینجا برسیم کار بزرگی انجام دادیم.

مظاهری بیان داشت: افراد کوردل و کج‌اندیشان نمی‌فهمند که افتخار معلمان به این است که نام آنها با شهید مطهری عجین شده و چنین استاد بزرگی سرمشق و الگوی معلمان شده است.

وی در پایان سخنانش خطاب به دانش‌آموزان گفت: کتاب‌های استاد مطهری بدون استثنا مهم است سعی کنید که این کتاب‌ها را خوانده و به آن توجه کنید و برای شروع کار از کتاب داستان راستان آغاز کنید تا ابتدا با شخصیت شهید مطهری آشنا بشوید.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول