اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای لرستان خبر داد

"معلم مطهر" وبلاگ برتر هشتمین همایش حکمت مطهر

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا وسیمای لرستان گفت: وبلاگ معلم مطهر با طراحی، نویسندگی و مدیریت محتوایی جلال قربانی از تهیه‌کنندگان رادیو لرستان به عنوان وبلاگ برتر هشتمین همایش حکمت مطهر معرفی شد.

"معلم مطهر" وبلاگ برتر هشتمین همایش حکمت مطهر

مسعود بهرام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به محتوای این وبلاگ اظهار داشت: کار طراحی گرافیکی و محتو‌ایی این وبلاگ در کم‌تر از یک ماه به پایان رسید اما از یک سال پیش این وبلاگ روزانه، تازه و روزآمد شده است.

وی افزود: در این وبلاگ آثار و زندگینامه استان شهید مرتضی مطهری و معرفی آثار مرتبط با آن عالم شهید و همین طور معرفی برنامه‌های رسانه‌ای مرتبط با شهید مطهری وجود دارد که خوش‌بختانه مورد استقبال اقشار مختلف به ویژه جوانان و فرهنگیان قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای لرستان گفت: جلال قربانی که به هشتمین همایش حکمت مطهر به میزبانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است در اظهارات خود بیان داشته که این توفیق نشان دهنده عمق ارادت مردم لرستان به علماء و شخصیت‌های برجسته انقلابی است و بنده سفیر فرهنگ غنی این مردم خواهم بود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول