اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم خراسان‌رضوی

24 نفر از فرهنگیان در خراسان‌رضوی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم خراسان‌رضوی گفت: 24 نفر از فرهنگیان در خراسان‌رضوی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

24 نفر از فرهنگیان در خراسان‌رضوی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد الهی دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم در سال جدید تحصیلی انتخاب معلمان نمونه نسبت به سال گذشته از تعداد چهار نفر به 24 نفر افزایش یافت.

وی افزود: در سال جدید تحصیلی با توجه به تصمیمات وزارتخانه نسبت به عملکرد معلمان، انتخاب معلمان نمونه در کشور افزایش یافته است که در استان خراسان‌رضوی این تعداد نسبت به سال گذشته از چهار نفر به 24 نفر رسیده و تعداد معلمان نمونه انتخاب شده در استان از 26 نفر به 224 نفر رسیده است، هم‌چنین معلمان انتخاب شده منطقه‌ای یک‌ هزار و 539 نفر هستند.

الهی اشاره‌ای به برنامه بازدید معلمان منتخب با مقام معظم رهبری داشت و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ستاد که برای معلمان در این هفته در نظر گرفته شده دیدار معلمان منتخب کشوری با مقام معظم رهبری در روز 13 اردیبهشت‌‌ماه امسال است که بعد از آن معلمان منتخب با ریاست جمهوری دیدار دارند.

وی افزود: بالغ بر 250 برنامه اجرایی در این ایام در استان برگزار می‌شود که دو برنامه اصلی و محوری آن در روزهای 18 و 19 اردیبهشت‌‌ماه امسال است.

الهی هم‌چنین به جوایز معلمان منتخب اشاره کرد و افزود: به نفرات اول کشوری یک عدد فیش عمره و مبلغ 700 هزار تومان و معلمان منتخب استانی نفری 500 هزار تومان و همکاران منتخب منطقه‌ای نفری 300 هزار تومان اهداء می‌شود. 

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول