اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

توجه دولت به کارگران باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: توجه دولت و نهاد‌های مرتبط با کارگران به مقوله رفاه کارگران و پیشه‌وران در سطح جامعه باید افزایش یابد.

توجه دولت به کارگران باید افزایش یابد

حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: کارگران و صاحبان صنایع با تلاش‌هایی که انجام می‌دهند بنا به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری سبب استقلال و عزت جمهوری اسلامی می‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر تلاش و کار خستگی‌ناپذیر این گروه سختکوش نبود قطعا توسعه و پیشرفته نیز برای کشور وجود نداشت.

امام جمعه بویین‌زهرا با بیان احادیث و روایاتی از ائمه اطهار پیرامون نقش اقشار مختلف در اقتدار و عزت جوامع اسلامی تصریح کرد: کارگران با حضور خود در عرصه سازندگی و عمران کشور را از گزند بد‌خواهی‌ها محفوظ می‌دارند.

زرینه با بیان اینکه کار و اهمیت دادن به تأمین معاش در اسلام به شدت تأکید شده و مسلمانان باید همواره ساعت‌هایی مشخص از روز را به کار و کسب روزی حلال بپردازند، عنوان کرد: خداوند متعال دوست دارند که بندگانش با گردش و سیر در زمین به عظمت و جاودانگی او پی ببرند.

امام جمعه بویین‌زهرا تصریح کرد: باید با کار و عبادت همیشگی ذکر و یاد خداوند متعال را به جای آوریم.

زرینه با بیان اینکه در زمان صدر اسلام پیامبر و ائمه اطهار با دستان خودشان برای کسب رزق و روزی حلال تلاش و جهاد می‌کردند، افزود: همه این‌ها نشان‌دهنده مقام و جایگاه کار و جهاد سازندگی است.

وی با بیان اینکه امروز جهاد کشاورزان و کارگران در بخش‌های مختلف کشور سبب توسعه روز‌افزون و دستیابی ایران اسلامی به قله‌های سازندگی شده است، خاطرنشان کرد: اجر و پاداش کارگران قطعا بسیار بیشتر از آن چیزی است که بتوان با مادیات آن را ادا کرد.

امام جمعه بویین‌زهرا اضافه کرد: از یکایک جوانان و کسانی که در دانشگاه‌ها در تلاش برای کسب علم و معرفت هستند، باید انتظار داشت که وقتی به مرحله کار و تلاش رسیدند، با جدیت و اهمیت زیاد به جهاد برای عمران و آبادانی کشور بپردازند.

زرینه عنوان کرد: توجه دولت و نهاد‌های مرتبط با کارگران به مقوله رفاه کارگران و پیشه‌وران در سطح جامعه باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: اگر شخصی که در جایگاه مسئولیتی در کشور قرار دارد به حل مشکلات کارگران و صنعتگران توجه نداشته باشد و به راحتی از کنار آنها عبور کند، قطعا مورد غضب خداوند قرار می‌گیرد.

امام جمعه بویین‌زهرا در خاتمه تأکید کرد: ان‌شاءالله با پیشرفت و توسعه روز‌افزون کشور در عرصه‌های مختلف، در آینده‌ای نزدیک شاهد دست‌یابی کشور به قله‌های اقتدار و پیشرفت جهانی بیشتری هستیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول