اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

تلاش‌های صادقانه کارگران به شهر نشاط بخشیده است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به تلاش‌های کارگران گفت: با تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی کارگران، شاهد شهری زیبا و با نشاط هستیم.

تلاش‌های صادقانه کارگران به شهر نشاط بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند لحظاتی پیش در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرداری باقرشهر با بیان اینکه تمام کارگران شهرداری، نمونه و قابل تقدیر هستند، اظهار داشت: فعالیت و جدیت کارگران شهرداری همواره در معرض دید شهروندان است و مدیریت شهری با تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه آنان می‌تواند به ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن مردم بپردازد.

وی با بیان اینکه کارگران در عرصه کار و خدمت با خلاقیت و نوآوری می‌توانند موجب نجات جان انسان‌ها در عرصه‌های مختلف شوند، عنوان کرد: وقتی کارگر ما در نقش یک آتش نشان و یا مامور 137 در گرما و سرما به فکر ارائه خدمت و نجات جان انسان‌هاست، این ایثار و فداکاری او قابل تقدیر و احترام است.

شهردار باقرشهر گفت: کارگری که در سطح شهر و در قالب کارگر فضای سبز مشغول طراوت بخشیدن به شهر است این کار او مایه افتخار و مباهات است، بنابراین شهرداری باقرشهر در یک سنت حسنه در روز جهانی کار و کارگر از کارگران زحمتکش و پرتلاش خود قدردانی می‌کند.

همزمان با روز جهانی کارگر از پنج کارگر نمونه شهرداری باقرشهر که تلاش و اثرگذاری بیشتری در اهداف و برنامه‌های شهرداری داشته‌اند با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سیدمحمد علی بابایی شاغل در واحد آتش نشانی باقرشهر به عنوان کارگر نمونه و برتر و مهرداد میرزا حیدری از واحد موتوری، قاسم سیاوش از واحد خدمات شهر، محسن نویدی اربط از واحد خدمات اداری و ابراهیم کلکو تقدیر شد.

مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرداری باقرشهر با حضور جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، علی فرجی و میرجلال موسوی نائب رئیس و عضو شورای اسلامی، معاونان و مدیران شهرداری باقرشهر در نمازخانه شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول