اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کارگران شریف‌ترین قشر جامعه هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه به مناسبت روز جهانی کار و گارگر گفت: کارگران شریف‌ترین قشر جامعه هستند.

کارگران شریف‌ترین قشر جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کار و کار گر و تبریک و تهنیت به مناسبت این روز بزرگ، اظهار کرد: جامعه کارگری ازمجموعه افرادی تشکیل شده‌اند که با کمترین توقعات روز، خودشان را قانع و از تشریفات و دیگر عوامل پرزرق و برق زندگی به دور می‌دانند.

هاشمی با اشاره و استناد به آیات و روایات کتب الهی و تاریخ ادیان، افزود:حرمت به قشر کارگر در همه ادیان الهی مورد تأکید خداوند متعال قرار گرفته است و در این میان دین مبین اسلام بیش از هر آیین دیگری بر لزوم تکریم و احترام این قشر زحمت‌کش صحه گذاشته است. 

وی در ادامه در خصوص وضعیت فعلی کارگران گفت: علی‌رغم اینکه در چند سال اخیر دولت خدمت‌گزار تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشتی و کاری کارگران عزیز انجام داده است و اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است، اما همچنان تا رسیدن به وضعیتی که در خور تلاش‌های این قشر شریف باشد باید تلاش‌ها را بیشتر کنیم و امیدواریم که بتوانیم با ادامه این روند، پاسخگوی این قشر مؤثر اما بی ادعای جامعه باشیم.

هاشمی اضافه کرد: جامعه اسلامی ایران با تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود، همیشه و در همه حال به فکر و یاد این قشر زحمت‌کش بوده است و خواهد بود و  انشاءالله تا ظهور امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) از جامعه کارگری حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: ما مسئولان و خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران، قطعاً شک و تردیدی نداریم که از درون جامعه کارگری رشد و پرورش یافته‌ایم و به خود می‌بالیم.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول