اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

کارگران پای ثابت جبهه‌های جنگ هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: کارگران همیشه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و پای ثابت جبهه‌های جنگ هستند.

کارگران پای ثابت جبهه‌های جنگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگری استان قزوین اظهار کرد: بسیاری از کارگران استان قزوین در جبهه‌های جنگ شهید شدند و یا در جایگاه ایثارگری و جانبازی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لحظاتی که خداوند برای ما قرار داده است را در خدمت به خلق و رضایت خداوند بگذاریم، تصریح کرد: این کارگران هستند که در عرصه تولید و اقتصاد کشور و برای رضای خدا تلاش می‌کنند و نقش بسزایی در این عرصه دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: دشمن از تمام درها ناامید برگشته است و امروز از در اقتصاد، کار و تولید می‌خواهد وارد شود که البته این بار نیز دشمن را شکست می‌دهیم.

آبنوش ادامه داد: زمانی دشمن می‌خواست تفکر و اندیشه اسلامی ما را حذف کند که راه به جایی نبرد و امیدواریم با کمک جامعه کارگری در جبهه‌ اقتصادی نیز دشمن را ناکام بگذاریم.

وی راهکار تحقق پیام مقام معظم رهبری پیرامون تولید ملی را اشراف مسئولان به اطلاعات در این حوزه دانست و افزود: مسئولان برای تحقق بخشیدن به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی باید اشراف کامل به اطلاعات داشته باشند تا بر اساس اطلاعات اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در خاتمه اذعان کرد: در صورتی که کارخانجات تدابیر نادرستی را اتخاذ کنند و این تدابیر به اطلاع ما برسد، می‌توانیم در قبال آنها موضع‌گیری مناسب داشته باشیم و یا در برابر تدابیری که در چارچوب تولید ملی باشند از صنایع تقدیر به عمل آوریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول