اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولین

جشنواره امتنان از کارگران در کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولین بیست‌ و سومین جشنواره امتنان از کارگران در کردستان برگزار شد.

جشنواره امتنان از کارگران در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان ظهر امروز در این مراسم که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تلاش در راستای رسیدن به استقلال اقتصادی تنها در سایه حمایت از کار و سرمایه ایرانی امکان‌پذیر خواهد بود.

رامین اسدی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری کشور به عنوان شاه کلید رسیدن به توسعه پایدار در این مسیر بیش از سایر افراد جامعه تاثیرگذار بوده و باید در این مسیر از هیچگونه تلاشی فروگذار نباشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نام‌گذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه‌ای مهم را بر دوش آحاد جامعه گذاشتند، اضافه کرد:‌ مسیری را که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ترسیم کردند، باید با جدیت هرچه تمام‌تر از سوی مردم و مسئولین دنبال شود تا شاهد تحقق صد درصدی استقلال اقتصادی کشور باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان به نقش کارگران در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: جامعه کارگران ایران اسلامی با حضور همیشه در صحنه خود بارها ثابت کرده‌اند که در مسیر رشد و اقتدار کشور با تمام وجود در هر میدانی حاضرند.

اسدی تقدیم هزاران شهید از جامعه کارگری در طول هشت سال جنگ تحمیلی را برگ زرینی بر افتخارات کارگران ایران عنوان کرد و افزود:‌ بعد از جنگ تحمیلی نیز کارگران در مسیر عمران و آبادانی کشور نقش تعیین کننده و ویژه‌ای داشتند.

وی با بیان اینکه در جبهه اقتصادی نیز جامعه کارگری نقش مهم و تعیین کننده‌ای خواهند داشت، افزود: اگر کارگران چرخه‌های صنعت را با تولیدات بهینه به چرخش درآورند بدون شک زمینه حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کشور فراهم خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان بر ارتقای فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در بین آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: تقویت این فرهنگ در جامعه منجر به استقبال مردم برای استفاده از کالاهای داخلی و تشویق تولیدکنندگان برای تولید بیشتر و کیفی‌تر می‌شود.

اسدی در ادامه توسعه بخش کشاورزی را مهم‌ترین برنامه امسال در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: ساخت مجموعه‌های تفریحی، سالن‌های ورزشی و احداث استراحتگاه‌های کارگری در سطح استان از دیگر برنامه‌های سال‌ جاری است که با تخصیص به موقع اعتبارات محقق می‌شود.

به گفته وی در حوزه فرهنگی و ورزشی در سال گذشته اعتبارات بسیار مناسبی در اختیار این حوزه قرار گرفت و سالن شهدای کارگر در سنندج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اسدی در پایان به برنامه‌های اجرا شده و در دست اجرای هفته کارگر در سطح استان اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش تجلیل از کارگران در شهرستان‌های مختلف، حضور در نماز جمعه و برگزاری همایش استانی امتنان از کارگران از جمله برنامه‌های این هفته در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول